Mit olvasok?

Hétköznapok a gondok, gondolatok és a boldogság háromszögében. Egy sokáig rejtőzködő, de most önmagát felismerő meleg srác érzései és gondolatai, végre őszintén a világról, önismeretről, a hétköznapokról és a melegségről. Utazás egy más világba, amit nem lehet megnevezni. Röviden és tömören: egy meleg fiú blogja.

Biztos vagy benne?

A blog, sok minden más mellett, nyíltan foglalkozik a szexualitással is.
Az ilyen jellegű bejegyzések olvasása 18 éven felülieknek ajánlott!

Újra olvasok

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Újra keresek

18+ (5) advent (1) aggodalom (1) ágy (1) aids (2) ajánlás (2) ajánló (1) álom (1) asszociáció (2) barátság (10) belváros (3) beszéd (1) beteg (3) BKK (1) BKV (1) blog (10) budapest (1) Budapest (7) búék (1) cél (1) célok (1) coming out (8) család (3) csend (1) csók (1) Dandár (1) egészség (4) egyetem (11) élet (8) elfogadás (1) elkőteleződés (4) élmény (10) elmúlás (1) előbújás (5) előítélet (2) ember (1) emberek (5) emlék (1) emlékek (5) én (10) eredmények (1) erőszak (1) érték (6) érzelmek (2) érzések (11) este (2) évforduló (1) Fabien (4) feladat (2) felhívás (1) film (1) fiú (4) fiúk (2) fiúk a klubból (1) fürdő (5) futár (1) gondolatok (23) gyász (3) hangulat (1) haza (2) házasság (1) hétköznap (14) hétvége (1) hideg (1) hír (3) hogyan tovább (1) homoszexualitás (6) húsvét (1) idézet (1) írás (2) iskola (11) játék (1) jövő (5) kaland (1) kamasz (1) karácsony (2) karkötő (1) kávézó (1) kérdés (9) kihívás (1) kikapcsolódás (2) Király (1) kirekesztés (1) kívánság (2) kommunikáció (1) könyv (1) környezetvédelem (4) környzet (4) közlekedés (1) kritika (1) krónika (1) kultúra (1) lány (1) magnum (1) márai (5) meghívás (2) megismerés (10) megszokás (1) megújulás (8) meleg (33) móka és kacagás (3) most (6) múlt (1) nehézség (4) nemzet (1) népzene (1) nyár (5) nyaralás (1) nyugalom (1) ő (1) oktatás (1) önismeret (15) önkifejezés (13) ősz (1) ötórai tea (1) otthon (2) párkapcsolat (12) pihenés (3) politika (1) pozitív (2) pride (3) probléma (3) qaf (1) relax (5) Rudas (1) rutin (2) séta (1) sorozat (1) srác (1) story (1) strand (1) szabadidő (5) szabadság (5) szauna (1) szavak (2) Széchenyi (1) szépség (1) szerelem (11) szeretet (4) szex (10) szexualitás (2) szilveszter (1) szimbólum (1) szórakozóhely (1) szünet (1) szüzesség (1) tabu (4) tanács (2) tánc (1) tanítás (2) tanulás (5) társaság (2) tavasz (4) tél (1) telefon (1) terv (4) tolerancia (1) történet (7) Trianon (1) újév (1) ünnep (8) út (1) vágy (11) várakozás (1) vége (1) vélemény (11) vendégség (1) vers (5) világnap (2) vita (1) vívódás (1) víz (1) zene (12)

Kukacok ellen

Creative Commons Licenc

Ez itt egy szám

Mosolyogj! :)

PS6832.jpg

Bölcsész vagyok, ezért hivatásszerűen sokat gondolkozom. Nem csak az iskolában felmerülő kérdésekről, hanem úgy általában mindenről. Kijelenthetem, hogy elemző, analitikus beállítottságú vagyok, ezért áll különösen közel hozzám a bölcsészettudomány. Lelki-érzelmi mélypontjaimon ez a hozzáállás szokott továbblendíteni. Minden alkalommal, ahányszor keresem a blogban magamat és magamban a blogot, valami elemi erő buzog bennem. Nehéz ezt pontosan leírni.

A hétvége és az eddigi napok viszont feltöltöttek. Hamarosan jelentkezem, hiszen budapesti fürdőlátogatásaink első és második állomása után, Fabien barátommal a Széchenyi fürdőben jártunk. Kaptam tőle egy igazi barátság karkötőt, na meg a héten már sokadjára értem célba stopposként.

Ezeket érintve pedig sok-sok témával szeretnék foglalkozni. Eldöntöttem, folytatom az írást, mégpedig a korábban vázolt elemekkel ötvözve. Mint egy nyelvvizsga feladat. Az adott kép leírása után körüljárom a témát. Ennek utána megváltoztattam a blog mottóját is: ... színesebb a világ! Ezekkel az élménybeszámolókkal, összefoglalásokkal, személyes és objektívebb összefoglalókkal, az isteni örök igazság kinyilatkoztatásával igyekszem én is színesebbé varázsolni az élet kifestőjét.

Véletlenül ráakadok a világ legjobb és legtalálóbb zenéire. Hátrányos helyzetű németesként nem figyelek fel a rádióban hallható slágerek szövegeire. Sokkal inkább a kisugárzás, a ritmus és a dallam. Hogy ezzel kommunikálni lehet, mi sem bizonyítja jobban, hogy mindig valami egészen aktuális és témába vágó, engem érintő zeneszövegre bukkanok a neten. Hölgyeim és uram, tegyék meg tétjeiket. Íme Katy Perry legújabb albumáról a Roar c. szám. Magyar és angol szöveggel.

Katy Perry: Roar

I used to bite my tongue and hold my breath
Scared to rock the boat and make a mess
So I sat quietly, agreed politely
I guess that I forgot I had a choice
I let you push me past the breaking point
I stood for nothing, so I fell for everything

You held me down, but I got up
Already brushing off the dust
You hear my voice, you hear that sound
Like thunder gonna shake the ground
You held me down, but I got up
Get ready cause I’ve had enough
I see it all, I see it now

I got the eye of the tiger, a fighter,
dancing through the fire
Cause I am a champion and
you’re gonna hear me roar
Louder, louder than a lion
Cause I am a champion and
you’re gonna hear me roar
You’re gonna hear me roar

Now I’m floating like a butterfly
Stinging like a bee I earned my stripes
I went from zero, to my own hero

 You held me down, but I got up
Already brushing off the dust
You hear my voice, you hear that sound
Like thunder gonna shake the ground
You held me down, but I got up
Get ready cause I’ve had enough
I see it all, I see it now

 I got the eye of the tiger, a fighter, 
dancing through the fire
Cause I am a champion and
you’re gonna hear me roar
Louder, louder than a lion
Cause I am a champion and
you’re gonna hear me roar
You’re gonna hear me roar






Régebben mindig az ajkamba haraptam
S inkább nem mondtam semmit
Féltem, hogy felkavarom az állóvizet
És mindent tönkreteszek
Így hát csendben ültem,
s udvariasan bólogattam
Azt hiszem, megfeledkeztem róla,
hogy van választásom
Hagytam, hogy a szakadék szélére lökj
Nem álltam ki önmagamért, naiv voltam

Elnyomtál, de most kitörök
Lerázom magamról a múltat
Hallani fogod a hangom, hallani fogod a zajt
Mintha mennydörgés rázná meg a földet
Elnyomtál, de most kitörök
Készülj fel, mert most betelt a pohár
Mert rájöttem, most már tudom, hogy…

Szemem, akár a tigrisé, harcos vagyok,
áttáncolok a tűzön
Mert bajnok vagyok, s hallani fogod,
ahogy üvöltök
Hangosabban, hangosabban,
mint egy oroszlán
Mert bajnok vagyok, s hallani fogod,
ahogy üvöltök
Hallani fogod, ahogy üvöltök

Most szárnyalok, mint a pillangó
Csípek, mint a darázs, kiérdemeltem a csíkokat
Senkiből hőssé váltam

Elnyomtál, de most kitörök
Lerázom magamról a múltat
Hallani fogod a hangom, hallani fogod a zajt
Mintha mennydörgés rázná meg a földet
Elnyomtál, de most kitörök
Készülj fel, mert most betelt a pohár
Mert rájöttem, most már tudom, hogy…

Szemem, akár a tigrisé, harcos vagyok, 
áttáncolok a tűzön
Mert bajnok vagyok, s hallani fogod,
ahogy üvöltök
Hangosabban, hangosabban,
mint egy oroszlán
Mert bajnok vagyok, s hallani fogod,
ahogy üvöltök
Hallani fogod, ahogy üvöltök

magyar szöveg:
http://www.hotdog.hu/dalszovegek_magyarul/j-o/katy-perry-roar

Címkék: blog zene ajánló történet story

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egymelegsrac.blog.hu/api/trackback/id/tr375618436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása