Mit olvasok?

Hétköznapok a gondok, gondolatok és a boldogság háromszögében. Egy sokáig rejtőzködő, de most önmagát felismerő meleg srác érzései és gondolatai, végre őszintén a világról, önismeretről, a hétköznapokról és a melegségről. Utazás egy más világba, amit nem lehet megnevezni. Röviden és tömören: egy meleg fiú blogja.

Biztos vagy benne?

A blog, sok minden más mellett, nyíltan foglalkozik a szexualitással is.
Az ilyen jellegű bejegyzések olvasása 18 éven felülieknek ajánlott!

Újra olvasok

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Újra keresek

18+ (5) advent (1) aggodalom (1) ágy (1) aids (2) ajánlás (2) ajánló (1) álom (1) asszociáció (2) barátság (10) belváros (3) beszéd (1) beteg (3) BKK (1) BKV (1) blog (10) budapest (1) Budapest (7) búék (1) cél (1) célok (1) coming out (8) család (3) csend (1) csók (1) Dandár (1) egészség (4) egyetem (11) élet (8) elfogadás (1) elkőteleződés (4) élmény (10) elmúlás (1) előbújás (5) előítélet (2) ember (1) emberek (5) emlék (1) emlékek (5) én (10) eredmények (1) erőszak (1) érték (6) érzelmek (2) érzések (11) este (2) évforduló (1) Fabien (4) feladat (2) felhívás (1) film (1) fiú (4) fiúk (2) fiúk a klubból (1) fürdő (5) futár (1) gondolatok (23) gyász (3) hangulat (1) haza (2) házasság (1) hétköznap (14) hétvége (1) hideg (1) hír (3) hogyan tovább (1) homoszexualitás (6) húsvét (1) idézet (1) írás (2) iskola (11) játék (1) jövő (5) kaland (1) kamasz (1) karácsony (2) karkötő (1) kávézó (1) kérdés (9) kihívás (1) kikapcsolódás (2) Király (1) kirekesztés (1) kívánság (2) kommunikáció (1) könyv (1) környezetvédelem (4) környzet (4) közlekedés (1) kritika (1) krónika (1) kultúra (1) lány (1) magnum (1) márai (5) meghívás (2) megismerés (10) megszokás (1) megújulás (8) meleg (33) móka és kacagás (3) most (6) múlt (1) nehézség (4) nemzet (1) népzene (1) nyár (5) nyaralás (1) nyugalom (1) ő (1) oktatás (1) önismeret (15) önkifejezés (13) ősz (1) ötórai tea (1) otthon (2) párkapcsolat (12) pihenés (3) politika (1) pozitív (2) pride (3) probléma (3) qaf (1) relax (5) Rudas (1) rutin (2) séta (1) sorozat (1) srác (1) story (1) strand (1) szabadidő (5) szabadság (5) szauna (1) szavak (2) Széchenyi (1) szépség (1) szerelem (11) szeretet (4) szex (10) szexualitás (2) szilveszter (1) szimbólum (1) szórakozóhely (1) szünet (1) szüzesség (1) tabu (4) tanács (2) tánc (1) tanítás (2) tanulás (5) társaság (2) tavasz (4) tél (1) telefon (1) terv (4) tolerancia (1) történet (7) Trianon (1) újév (1) ünnep (8) út (1) vágy (11) várakozás (1) vége (1) vélemény (11) vendégség (1) vers (5) világnap (2) vita (1) vívódás (1) víz (1) zene (12)

Kukacok ellen

Creative Commons Licenc

Ez itt egy szám

Mosolyogj! :)

PS6832.jpg

Réges-rég éreztem úgy, hogy kedvem volna elbújni. A gondolataim és érzéseim elől. Néha túl kuszák, én pedig gyengének és erőtlennek érzem magam a kibogozáshoz. Most is valami hasonlót érzek. Egy ollóval volna a legkönnyebb szétvágni ezt a csomót.

Húsz éves vagyok, fiatalnak és energikusnak tartom magam. Tele tervekkel, ötletekkel és jó szándékkal. Egyre határozottabb, tudatosabb, napról napra magabiztosabb. Jól kezelem azokat a konfliktusokat vagy válságos helyzeteket, amibe olykor csöppenek, könnyebnek érzem a problémamegoldást. Egyre szélesedik a világ, sokkal nyitottabb vagyok, mint akár csak egy éve.

Most viszont feltöltődésre vágyom. Ingerek és emberek nélküli világra. Egy erdő közepén, egy lakatlan sziget szélén, bárhol. Friss levegőre, madarakra, a természet hangjaira, hogy azok legyenek a sajátjaim. Ezek tudnának igazán segíteni. Talán 5-10 perc is elég volna. Ott és akkor sokkal könnyebben menne minden, mint ebben a lépéskényszeres világban. Nehéz megfogni, mi zavar most leginkább. Több összetevős a dolog. Az egyik talán összefoglalható azzal, hogy elvesztettem a bizalmat és az akaratot. Abból talán még maradt is valamennyi, mert nagyon is szeretnék új embereket megismerni, barátokra és barátra lelni. Viszont ebben már nem bízok, nem hiszek. Ezért az akaratom is alább hagyott. Lehetek bármennyire agilis, határozott és magabiztos, most elbizonytalanodtam, mit akarok. Hogy tényleg akarom-e? Tényleg akarom, hogy remetemód éljek? Akarom-e, hogy tegyek valamit ellene? És ott vannak a nyilvánvaló vágyaim. Ott van az igényem arra, hogy ezek teljesüljenek. Valódi kérdések ezek? Vagy megválaszolt problémák és már csak a cselekvést odázom. Ezzel pedig elérkeztem a második körhöz. Nincs már további erőm ahhoz, hogy ennél nyitottabb legyek. Nincs ennél több időm a lehetőséget keresni. Hát akaratom van-e? Nem biztos, hogy tetszik nekem a cselekvés. Bezárva érzem magam a világba, ahol élek. Nincs hová bújnom ezek elől a megválaszolásra váró kérdések elől. Pedig tudom, hogy ott van a fény az alagút végén és itt van a válasz is. Bennem. Csak a kirakóst kell összeraknom, hogy tudjam. De tudnátok, hogy én mennyire utáltam a puzzle-t kiskoromban...

Nagyon is tudom, mit akarok. Valakinek a fülébe súgni mindezt. Valakinek, aki szeret és elfogad, aki velem van és támogat. Valakinek, akit szeretek és elfogadok, akivel vagyok és akit támogatok.

Annyira ambivalens érzéseim vannak most. Feketék és fehérek. Átmenet nélkül. Hová tűntek a színes ceruzáim? :P

Címkék: élet barátság gondolatok vágy probléma érzések önismeret

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egymelegsrac.blog.hu/api/trackback/id/tr965461321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defalla 2013.08.15. 06:56:45

A színes ceruzák arra várnak, hogy valaki/valakik faragjanak rajta!

Nem biztos hogy bujkálnod kell(ene) magad elől - egyébként sem sikerülhet. Felvehetsz egy álarcot, s akkor annak kell(ene) megfelelned. Nem jobb, ha békében élsz önmagaddal? A kérdés költői ;)

Jönni fog, akinek sugdoshatsz a fülébe, akivel kikiabálhatod, hogy: élni jó!

"Én csüggedt lelkem, én csüggedt szivem,
daloljatok és mondjátok: igen.

Hurrázzatok e nyári hajnalon,
ne hagyjatok ködökbe hajlanom.

Korán keltem. Fölhúzom a rolót.
A nyári nappal együtt lángolok.

Most kikiáltom, élni, élni szép.
Boldog, ki él és boldog, aki lép.

Boldog a táncos és a sánta is,
az élet jó még őiránta is.

Mert minden jó. Éhezni s enni jó,
áldott az éhség s áldott a cipó.

Szomjazni is jó, s ha a fény zizeg,
meginni egy pohár jeges vizet.

Fürödni, úszni, míg erőnk kitart,
elszívni a dívánon egy szivart.

Ó július, aranyos a ködöd,
torzult ajakkal tüzet gügyögök.

A vörös nyár zúgása bátorít,
én, élet atlétája, állok itt.

Szaladni tudnék, nem tudom hová,
szeretnék élni, végtelen soká.

Száz évig, míg a testem megtörik,
szeretnék élni, élni örökig.

Az arcom mostan csupa-csupa fény,
az Isten karjaiba szálltam én,

mint egykor anyám köténye alá,
és úgy tekintek félve-bízva rá.

Én jó vagyok, ezrek jósága tölt,
más vágyam nincs, tartson soká a föld.

Jó emberek, ezt kéri társatok,
csak talpalatnyi földet adjatok.

A végtelenben egy kicsi helyet,
hol meghúzódhatom és élhetek."
(Kosztolányi: A jó élet; 1913 augusztus)

zold.fulu 2013.08.15. 22:51:37

@defalla: Jaj persze, minden itt van bennem. Tisztában vagyok vele. De jól esett leírni ezeket. Kellett ahhoz, hogy tovább tudjak lendülni, ami sikerült. Végtelenül pozitív napom volt. Nagyon sokat segített.

Jól vagyok, rendben vagyok, tisztában vagyok magammal.
süti beállítások módosítása