Mit olvasok?

Hétköznapok a gondok, gondolatok és a boldogság háromszögében. Egy sokáig rejtőzködő, de most önmagát felismerő meleg srác érzései és gondolatai, végre őszintén a világról, önismeretről, a hétköznapokról és a melegségről. Utazás egy más világba, amit nem lehet megnevezni. Röviden és tömören: egy meleg fiú blogja.

Biztos vagy benne?

A blog, sok minden más mellett, nyíltan foglalkozik a szexualitással is.
Az ilyen jellegű bejegyzések olvasása 18 éven felülieknek ajánlott!

Újra olvasok

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Újra keresek

18+ (5) advent (1) aggodalom (1) ágy (1) aids (2) ajánlás (2) ajánló (1) álom (1) asszociáció (2) barátság (10) belváros (3) beszéd (1) beteg (3) BKK (1) BKV (1) blog (10) Budapest (7) budapest (1) búék (1) cél (1) célok (1) coming out (8) család (3) csend (1) csók (1) Dandár (1) egészség (4) egyetem (11) élet (8) elfogadás (1) elkőteleződés (4) élmény (10) elmúlás (1) előbújás (5) előítélet (2) ember (1) emberek (5) emlék (1) emlékek (5) én (10) eredmények (1) erőszak (1) érték (6) érzelmek (2) érzések (11) este (2) évforduló (1) Fabien (4) feladat (2) felhívás (1) film (1) fiú (4) fiúk (2) fiúk a klubból (1) fürdő (5) futár (1) gondolatok (23) gyász (3) hangulat (1) haza (2) házasság (1) hétköznap (14) hétvége (1) hideg (1) hír (3) hogyan tovább (1) homoszexualitás (6) húsvét (1) idézet (1) írás (2) iskola (11) játék (1) jövő (5) kaland (1) kamasz (1) karácsony (2) karkötő (1) kávézó (1) kérdés (9) kihívás (1) kikapcsolódás (2) Király (1) kirekesztés (1) kívánság (2) kommunikáció (1) könyv (1) környezetvédelem (4) környzet (4) közlekedés (1) kritika (1) krónika (1) kultúra (1) lány (1) magnum (1) márai (5) meghívás (2) megismerés (10) megszokás (1) megújulás (8) meleg (33) móka és kacagás (3) most (6) múlt (1) nehézség (4) nemzet (1) népzene (1) nyár (5) nyaralás (1) nyugalom (1) ő (1) oktatás (1) önismeret (15) önkifejezés (13) ősz (1) ötórai tea (1) otthon (2) párkapcsolat (12) pihenés (3) politika (1) pozitív (2) pride (3) probléma (3) qaf (1) relax (5) Rudas (1) rutin (2) séta (1) sorozat (1) srác (1) story (1) strand (1) szabadidő (5) szabadság (5) szauna (1) szavak (2) Széchenyi (1) szépség (1) szerelem (11) szeretet (4) szex (10) szexualitás (2) szilveszter (1) szimbólum (1) szórakozóhely (1) szünet (1) szüzesség (1) tabu (4) tanács (2) tánc (1) tanítás (2) tanulás (5) társaság (2) tavasz (4) tél (1) telefon (1) terv (4) tolerancia (1) történet (7) Trianon (1) újév (1) ünnep (8) út (1) vágy (11) várakozás (1) vége (1) vélemény (11) vendégség (1) vers (5) világnap (2) vita (1) vívódás (1) víz (1) zene (12)

Kukacok ellen

Creative Commons Licenc

Ez itt egy szám

Mosolyogj! :)

PS6832.jpg

Elérkezett a mai nap is. Ma jegyet írattam be az indexembe, így hivatalosan is elkezdődhet a nyár. Itt rögtön helyreigazítom magam, mert egy kollégista szaktársamat megkértem, hogy az utolsó jegyemet is írassa be holnap. De ha ezt a küldetést teljesíti és leadja az indexemet, akkor bizony tényleg vége van. Az első évet elvégeztem. Még két év a diplomáig. De addig még doktort is avatunk majd a családban, mégis, ez a két év már nagyon rövid időnek tűnik.

Bár szeretek előre tervezni és jól esik a gondolat, hogy már a mesterdiplomámért dolgozok, most aktuálisabb az idei nyár programja. Éppen ezért kezd lassanként feltűnni, hogy a napocska azért tűzött le ránk ezerrel, mert megérkezett a nyár. A héten pedig "Évszak Expot" rendez a Főnök, ezért most az ősz mutatkozik be így a 26. héten, a nyár közepe felé haladva.  Sajnos azonban a nyári programomat még meglehetősen sok talány övezi. Magyarul fogalmam sincs milyen szünidőm lesz.

Ami biztos: megünnepeljük az első évünk végét, hiszen ez jelentős mérföldkő. Az ötletgazda nem én vagyok, így a vendéglátással járó plusz feladatokra sem kell figyelnem, csak a lazításra. Körvonalazódik egy ásatás illetőleg előfordulhat, hogy önkéntes leszek egy telefonos lelkisegély-szolgálatnál, de ez top secret. Terveztem a mókán és szórakozáson kívül munkával tölteni a nyarat, de úgy tűnik a diákszövetkezet másképpen gondolja. Ezt a nézetkülönbségünket szerintem jövőre úgy hidalom át, hogy egy másik szövetkezetnél próbálok majd szerencsét, mint a legkisebb tapsifüles. Az idei nyaram így ismét a lehetőségek nyara lesz, nem pedig a munkáé. Ennek fényében több civil (ez a szó trendi, divatos, sokat mondó és nagyon is őszinte) munkát is felvállaltam. Ezeket a szívügyemnek tekintem, ezért természetes a számomra, hogy lehetőségeimhez mérten aktív részvétellel és munkával veszek részt az ilyen kezdeményezésekben. Erre szeretnék most több energiát fordítani a nyáron.

Itt szeretném megjegyezni, hogy megint fellángolt bennem a "rettenetes" küzdő és harcos szellemű küldetéstudat. Jövő héten kerül megrendezésre a nagyonsokadik Budapest Pride. Amit egyébként üdvözítőnek tartok és legalább annyira őszinte és lelkes emberek állhatnak mögötte mint én, de ilyen nagyüzemben, ahogyan ezek a szerveztek, egyesületek működnek, azt hiszem már-már lehetetlen ezt megőrizni. Mert akarva-akaratlanul szerepekbe fognak kényszerülni. És nyilatkozni. És politizálni. Ez pedig aligha lehet őszinte. De most épp azt a periódusomat élem, amikor elég elhivatottságot, bátorságot és erőt érzek magamban ahhoz, hogy tevékeny részt vállaljak ilyen jellegű szervezet munkájában. Alapvetően elgondolkodtam, hogy érdemes lehet-e ellátogatni az idei programok közül valamelyikre, döntést még nem hoztam. Persze egyedül ez is sokkal kínosabb és kellemetlenebb...

Ígértem beszámolót az elmúlt hetekből, így most következzék a...
Krónika: 24-25. hét

Számomra már korábban feltűnt, az egyetem tényleg remek hely a pártalálásra. Adott a közös érdeklődési terület és felnőtt fejjel az ember sokkal tudatosabban képes ismerkedni. No, a múlt héten teljesen tudattalanul "csajoztam be". Igen valóban, az universitas polgárai számíthatnak egymásra, akár ismeretlenül is. Jegyzetek, beadandók, a felsőbb évesek infói segítenek minket, elsőéveseket. Meg az a négy fal, ami egy térbe zár bennünket. Azt hiszem ez a legfőbb közösségkovácsoló erő. A keretek adnak nekünk teret. Például a közös utazás. Valami ilyesmiben volt részem, amikor egy leányzóval beszélgettem, ismeretlenül. De igazán jól telt el az a röpke egy óra. Az ember ilyenkor felfedezheti önmagát is meg a környezetét is. Tényleg közösek a gyökereink.
Ez pedig igen jó érzéssel tölti el a szívemet. Megnyugtató, hogy nem maradunk egyedül, főleg nem, ha ismeretlenül is ilyen mérhetetlen kedvességgel, jó szándékkal és jóindulattal vesznek körül engem és téged is.

Mint ahogyan a fenti írásból kitűnik, az utolsó vizsgám eredménye is bekerült a neptun rendszerébe, így egy kellemes jó csengésű átlaggal zártam az idei félévet is. A summa cum laude minősítéstől messze van, de a befektetett energiával arányos és nagyon is jutányos átlagot tudhatok magam mögött. Így legalább lesz hová fejlődnöm a következőkben. ;-)

És hogy valami egészen frisset is megosszak. A szemüvegem eltörött, ezért szükségeltetik egy új. Csütörtökön megyek és felhajtok valami optikust, ahol elkészítik nekem az újat. Ez egy váratlan kiadás, ha úgy tetszik vis maior. (latinosan ejtsd: visz májor nem pedig major!) Izgatott vagyok miatta. Tanácstalan vagyok, elképzelésem sincs milyen szemüveget válasszak. Csütörtökig pedig meg kell álmodni...

Végül, de nem utolsó sorban jegyzem, hogy szingli lettem, de a párkapcsolati státuszom az elmúlt hónapokban egyáltalán nem befolyásolta a blogot. Ezért valójában ilyen szempontból érdektelen. Viszont olyan lépést léptem meg, ami a személyiségem fejlődésének alapkövét jelenti. Mert egyfajta öndefiníciót is magában hordoz: mi az ami már sok, ami elviselhetetlen. Határokat húztam és most szűkebbek, hogy aztán kiterjeszthessem. Egy lépés a vágyaim felé, egy lépés, hogy ne önfeladást és beletörődést jelentsen egy kapcsolat.

És, hogy a témahét alatt se felejtsük el milyen évszak is van...

(némi instrukció az énekléshez: az áh-áh részt tessék nagy átéléssel, Csepregi Évát megszégyenítve nyögni! :P)

Neoton Família: Nyár van

Nyár van, alig fürdőruhában,
Égetem magam a napon.
Nyár van, terepszínű világban,
Feltűnő vagyok, tudom.

És ha lesben áll egy cápa, ÁH-ÁH
Áldozatra várva,
Szinte felfal a szemével.
Mi legyen?

Valahol messze délen,
Örökös napsütésben,
Szirén énekemmel elkábítom.
Valahol egész délen,
A szerelem tengerében,
Én is megfürödnék, elárulom.

Nyár van, szenvedek a szobában,
az emlék fölkavar, nagyon.
Nyár van, éppolyan meleg nyár van,
Elfelejteni nem fogom.

Látom, lesben áll egy cápa ÁH-ÁH,
Áldozatra várva,
Szinte felfal a szemével.
Ajajaj!

Valahol messze délen,
Örökös napsütésben,
Szirén énekemmel elkábítom.
Valahol egész délen,
A szerelem tengerében,
Újra megfürödnék, elárulom.

Látom, lesben áll egy cápa ÁH-ÁH
Áldozatra várva
Szinte felfal a szemével
Ajajaj!

Valahol messze délen,
Örökös napsütésben,
Szirén énekemmel elkábítom.
Valahol egész délen,
A szerelem tengerében,
Újra megfürödnék, elárulom.

Valahol messze délen,
Örökös napsütésben,
Szirén énekemmel elkábítom.
Valahol egész délen,
A szerelem tengerében,
Újra megfürödnék, elárulom.

Címkék: zene én egyetem meleg nyár pride szabadidő vágy iskola megújulás párkapcsolat önismeret megismerés krónika elkőteleződés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://egymelegsrac.blog.hu/api/trackback/id/tr795376411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása