Mit olvasok?

Hétköznapok a gondok, gondolatok és a boldogság háromszögében. Egy sokáig rejtőzködő, de most önmagát felismerő meleg srác érzései és gondolatai, végre őszintén a világról, önismeretről, a hétköznapokról és a melegségről. Utazás egy más világba, amit nem lehet megnevezni. Röviden és tömören: egy meleg fiú blogja.

Biztos vagy benne?

A blog, sok minden más mellett, nyíltan foglalkozik a szexualitással is.
Az ilyen jellegű bejegyzések olvasása 18 éven felülieknek ajánlott!

Újra olvasok

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Újra keresek

18+ (5) advent (1) aggodalom (1) ágy (1) aids (2) ajánlás (2) ajánló (1) álom (1) asszociáció (2) barátság (10) belváros (3) beszéd (1) beteg (3) BKK (1) BKV (1) blog (10) Budapest (7) budapest (1) búék (1) cél (1) célok (1) coming out (8) család (3) csend (1) csók (1) Dandár (1) egészség (4) egyetem (11) élet (8) elfogadás (1) elkőteleződés (4) élmény (10) elmúlás (1) előbújás (5) előítélet (2) ember (1) emberek (5) emlék (1) emlékek (5) én (10) eredmények (1) erőszak (1) érték (6) érzelmek (2) érzések (11) este (2) évforduló (1) Fabien (4) feladat (2) felhívás (1) film (1) fiú (4) fiúk (2) fiúk a klubból (1) fürdő (5) futár (1) gondolatok (23) gyász (3) hangulat (1) haza (2) házasság (1) hétköznap (14) hétvége (1) hideg (1) hír (3) hogyan tovább (1) homoszexualitás (6) húsvét (1) idézet (1) írás (2) iskola (11) játék (1) jövő (5) kaland (1) kamasz (1) karácsony (2) karkötő (1) kávézó (1) kérdés (9) kihívás (1) kikapcsolódás (2) Király (1) kirekesztés (1) kívánság (2) kommunikáció (1) könyv (1) környezetvédelem (4) környzet (4) közlekedés (1) kritika (1) krónika (1) kultúra (1) lány (1) magnum (1) márai (5) meghívás (2) megismerés (10) megszokás (1) megújulás (8) meleg (33) móka és kacagás (3) most (6) múlt (1) nehézség (4) nemzet (1) népzene (1) nyár (5) nyaralás (1) nyugalom (1) ő (1) oktatás (1) önismeret (15) önkifejezés (13) ősz (1) ötórai tea (1) otthon (2) párkapcsolat (12) pihenés (3) politika (1) pozitív (2) pride (3) probléma (3) qaf (1) relax (5) Rudas (1) rutin (2) séta (1) sorozat (1) srác (1) story (1) strand (1) szabadidő (5) szabadság (5) szauna (1) szavak (2) Széchenyi (1) szépség (1) szerelem (11) szeretet (4) szex (10) szexualitás (2) szilveszter (1) szimbólum (1) szórakozóhely (1) szünet (1) szüzesség (1) tabu (4) tanács (2) tánc (1) tanítás (2) tanulás (5) társaság (2) tavasz (4) tél (1) telefon (1) terv (4) tolerancia (1) történet (7) Trianon (1) újév (1) ünnep (8) út (1) vágy (11) várakozás (1) vége (1) vélemény (11) vendégség (1) vers (5) világnap (2) vita (1) vívódás (1) víz (1) zene (12)

Kukacok ellen

Creative Commons Licenc

Ez itt egy szám

Mosolyogj! :)

PS6832.jpg

Vannak helyek, emberek, helyzetek, amelyek ismerősek. Nem azért, mert fotón már láttam vagy meséltek róla, hanem azért mert a napi rutin részévé válik. Ideig-óráig.

Vidéken az ember zu Fuß, gyalog jár leginkább. Én is gyalog jártam. Rögtön az elején kitérőt teszek. Kicsiként legalább 30 percbe telt, hogy elérjek az iskolába, a végére már elég volt fele annyi, 10-15 perc is. Ha már ismerős helyzetek, a reggelek ilyenek. Felkelés, tea, ruha, reggeli, fogmosás. Aztán irány a suli! Ez is rutinszerű, de télen hoz némi izgalmat, akár gyalog, akár valami mással közlekedik az ember.

Azt nem mondom, hogy órát lehet hozzám igazítani, de akkor minden reggel épp úgy esett, hogy mindig ugyanazon a 10-15 méteren találkoztam a munkából hazaigyekvő nénivel. 2-3 nap után már nagyon örültem és széles mosollyal kívántunk egymásnak jó reggelt. Így ment ez két kerek esztendeig. Később, mikor már gimnazista voltam, történt egy vicces dolog. A délutáni órákban találkoztunk, egy másik helyen. Ő munkába igyekezett, én meg egészen máshová. A délutáni napsütés vagy az arcom tévesztette meg, nem tudom, de a megszokott széles mosolyú jó reggelt! fogadott, mikor szembe találkoztunk, szemben az én "napszaknak megfelelő" köszönésemmel. Zavarba is jött, akár csak én. Nem csak ő volt a napi rutinom része, én is az övé és ez ezzel az aranyos találkozással derült ki. :)


Sok ilyen van még. Talán még két érdekesebb ezek közül. Az egyik egy idős egypetéjű (amennyiben ők az egyformák :P) ikerpár. Szerintem bőven 70 felett vannak már. Hasonló ruhákban szoktam látni őket, mindig kettesben. Azt hiszem bájosak így. Furcsa, hogy egy ekkora város, mint Budapest, nem tud elrejteni két embert előlem. Többször is találkoztam már velük, bár ez jól behatárolható. A környéken lakhatnak.

A másik inkább a megszokás dolgában analóg az előzőekkel. Egy időben, amikor két hétig naponta jártam végig ugyan azokat a pesti útvonalakat. Mivel én a menetrend szerinti buszokhoz kötötten tudok mozogni, könnyen lehet, hogy azokat a buszokat és villamosokat érem el minden nap. Egészen fura volt, hogy rajtam kívül mások is ott voltak a villamoson reggelente. Egy ijesztő, szoborszerű nő volt a másik kocsiban. Rondán kifestve és igen különcködő ruhákban. Nem volt hétköznapi látvány. Hát őt is láttam már azóta. A világ kicsi. Vagy túl jó az arcmemóriám. :)

Címkék: történet emberek emlékek megszokás rutin Budapest

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egymelegsrac.blog.hu/api/trackback/id/tr885125219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defalla 2013.03.09. 22:42:40

Igen, az egypetéjűek hasonlítanak ;)
S igen, a világ kicsi - s milyen sűrű is tud lenni XD
A jó arcmemória egy áldás. Részemről a nevekkel vagyok bajban. A "régi" nevekkel nem, csak az újakkal, de ez is változó. Panta Rhei.

zold.fulu 2013.03.10. 00:08:59

@defalla: Egy-egy névvel nincs probléma, de amikor egy új közösségbe kerülve hirtelen 10-20 vagy még több nevet kellene idegen emberekhez társítani, az már igényel némi odafigyelést is. Nem úgy, mint a takarítószemélyzet, akiket szintén megjegyzek, ha egy bevásárlóközpontban járok... :D Például a "harcsabajuszos" az auchanban... :D

Aubin · http://fordulavilag.blog.hu 2013.03.10. 10:25:40

@zold.fulu: Ismerős helyzetek ezek. :D Reggelente a villamoson szokott ugyanaz lenni az utazóközönség. Van egy srác - valószínűleg a szomszéd házban lakik -, aki szintén arra az egyetemre jár, ahová én. Mindig megbámul azzal az érdekes láttalak-már-valahol nézéssel. Én meg visszabámulok. Két, feltételezhetően értelmes ember, és azt sem mondják: "Jó napot!" :D

zold.fulu 2013.03.10. 15:04:22

@Aubin: Nekem kínszenvedés lenne "életvitelszerűen" Budapesten élni. Kényszert érzek, hogy köszönjek, ha egy kedves ember jön velem szembe egy gyér forgalmú helyen. Néha furcsa dolgokat produkál ez.

Talán legközelebb ráköszönhetsz :)
süti beállítások módosítása