Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mit olvasok?

Hétköznapok a gondok, gondolatok és a boldogság háromszögében. Egy sokáig rejtőzködő, de most önmagát felismerő meleg srác érzései és gondolatai, végre őszintén a világról, önismeretről, a hétköznapokról és a melegségről. Utazás egy más világba, amit nem lehet megnevezni. Röviden és tömören: egy meleg fiú blogja.

Biztos vagy benne?

A blog, sok minden más mellett, nyíltan foglalkozik a szexualitással is.
Az ilyen jellegű bejegyzések olvasása 18 éven felülieknek ajánlott!

Újra olvasok

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Újra keresek

18+ (5) advent (1) aggodalom (1) ágy (1) aids (2) ajánlás (2) ajánló (1) álom (1) asszociáció (2) barátság (10) belváros (3) beszéd (1) beteg (3) BKK (1) BKV (1) blog (10) budapest (1) Budapest (7) búék (1) cél (1) célok (1) coming out (8) család (3) csend (1) csók (1) Dandár (1) egészség (4) egyetem (11) élet (8) elfogadás (1) elkőteleződés (4) élmény (10) elmúlás (1) előbújás (5) előítélet (2) ember (1) emberek (5) emlék (1) emlékek (5) én (10) eredmények (1) erőszak (1) érték (6) érzelmek (2) érzések (11) este (2) évforduló (1) Fabien (4) feladat (2) felhívás (1) film (1) fiú (4) fiúk (2) fiúk a klubból (1) fürdő (5) futár (1) gondolatok (23) gyász (3) hangulat (1) haza (2) házasság (1) hétköznap (14) hétvége (1) hideg (1) hír (3) hogyan tovább (1) homoszexualitás (6) húsvét (1) idézet (1) írás (2) iskola (11) játék (1) jövő (5) kaland (1) kamasz (1) karácsony (2) karkötő (1) kávézó (1) kérdés (9) kihívás (1) kikapcsolódás (2) Király (1) kirekesztés (1) kívánság (2) kommunikáció (1) könyv (1) környezetvédelem (4) környzet (4) közlekedés (1) kritika (1) krónika (1) kultúra (1) lány (1) magnum (1) márai (5) meghívás (2) megismerés (10) megszokás (1) megújulás (8) meleg (33) móka és kacagás (3) most (6) múlt (1) nehézség (4) nemzet (1) népzene (1) nyár (5) nyaralás (1) nyugalom (1) ő (1) oktatás (1) önismeret (15) önkifejezés (13) ősz (1) ötórai tea (1) otthon (2) párkapcsolat (12) pihenés (3) politika (1) pozitív (2) pride (3) probléma (3) qaf (1) relax (5) Rudas (1) rutin (2) séta (1) sorozat (1) srác (1) story (1) strand (1) szabadidő (5) szabadság (5) szauna (1) szavak (2) Széchenyi (1) szépség (1) szerelem (11) szeretet (4) szex (10) szexualitás (2) szilveszter (1) szimbólum (1) szórakozóhely (1) szünet (1) szüzesség (1) tabu (4) tanács (2) tánc (1) tanítás (2) tanulás (5) társaság (2) tavasz (4) tél (1) telefon (1) terv (4) tolerancia (1) történet (7) Trianon (1) újév (1) ünnep (8) út (1) vágy (11) várakozás (1) vége (1) vélemény (11) vendégség (1) vers (5) világnap (2) vita (1) vívódás (1) víz (1) zene (12)

Kukacok ellen

Creative Commons Licenc

Ez itt egy szám

Mosolyogj! :)

PS6832.jpg

07.
március

Fallen

zold.fulu  |  9 komment

Letaszítva. Egy remek film azoknak, akik szeretik a világot természetfeletti gonosz ténykedésével elképzelni, akik kicsit bizonytalanok és elgondolkozik ezen. És jó film azoknak, akik szeretnek megijedni és félni. Bukott angyalokról, démonokról és a gonoszról. A film egy kulcsmondattal kezdődik. "Elmesélem a történetet, amikor majdnem meghaltam" - mondja a bukott angyal.

Hát én is mesélek. Az elmúlt néhány hetes betegeskedés vélt okáról, lelki hátteréről. Elmesélem a történetet, amikor "majdnem" HÍV pozitív lettem.

Lázálmos bejegyzésemben is megemlítettem, hogy a gondolat ott motoszkált már akkor is. Ugyanis olyan kaput hagytam nyitva szex közben, amelyen bármilyen fertőzés könnyedén belém osonhatott volna. Ezért juthatott eszembe ez is. Az idő múlásával betegségem tünetei is megváltoztak. Sőt, bizonyos papírokon "ismeretlen eredetű lázas állapot" szerepel. A panaszok mellé ilyenkor aggodalom, már-már pánik is vegyül. És válasz keresés. A válasz pedig egy herpesz vírus okozta hosszú lefolyású betegség jelenti az orvosom szerint. A pánik ekkor aktivizálódott igazán, hiszen a több hetes (félre)kezelés után legalábbis bizonytalannak tartom a háziorvosom képességeit. Így hát én magam kezdtem válasz keresésbe. És akadtam is olyan válaszra, ami rendszert tudott alkotni a fejemben. A tünetek alapján természetesen téves diagnózisról van szó, hiszen HÍV pozitív vagyok, amit elkapni is volt lehetőségem azon a bizonyos kiskapun, amit már említettem. Pánik 2.0, halálos beteg vagyok. A gondolat innentől kezdett felemésztővé válni. Túl sok mindent láttam egyezni vélni.

Summa summarum, a barátommal ellátogattunk egy HÍV tesztre, aminek ő vetette alá magát. Miattam? Értem? Az én megnyugtatásomra. Történt mindez a hét első felében. Ma pedig már nyugodt vagyok. A teszt negatív. Emlékeztek? Azt mondtam elmesélem a történetet, amikor majdnem hív pozitív lettem.

Ez a "majdnem" persze messze áll a valóságtól. Például azért, mert mindketten, közösen, felelősségteljesen nyitottuk ki a kaput. Aztán pedig azért, mert a barátom az első pillanattól az utolsóig biztos volt az igazában. Én pedig itt is megkövetem ezért. Tévedtem. A látszat csal. A hosszú lefolyású herpeszes vírus okozta betegség nem HÍV, még akkor sem, ha annak akarja magát mutatni.

Tehát mindenképpen szemléletformáló tanmese volt ez számomra. Az emberi élet törékenysége, kiszolgáltatottsága. Ez már a betegségem alatt is megviselt. Az ágyhoz kötöttség, a vég nélküli küzdelem a láz ellen (még most is hőemelkedésem van esténként) és az ingadozó vérnyommás mérséklésére. Az emberi egészség roppant könnyen kerülhet veszélybe. Átértékeltem az élet fogalmát. Komolyan féltem, hogy igazam lehet és komolyan féltettem az életemet. Ha valaki átélt már olyan helyzetet, amikor jövője, sorsa, további élete került veszélybe, akkor érthet, miről beszélek. Átértékelődik minden szó, gondolat, cselekedet. Rájöttem, mennyire fontos számomra az élet, hogy mennyire ragaszkodom minden nyomorúságához, öröméhez. Hogy terveim, céljaim vannak a jövővel.

Vigyázzatok magatokra minden helyzetben! Az útkereszteződésben, a villamos előtt, viharban a fa alatt és szex közben is. Egyetlen életünk van amely felett mi vállalunk felelősséget. Legyünk magunkhoz mérten a lehető leggondosabb gazdák. Ez az, ami engem most más irány felé hajt majd tovább.

Címkék: jövő élet beteg szex egészség meleg gondolatok aids megújulás

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egymelegsrac.blog.hu/api/trackback/id/tr215121725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defalla 2013.03.07. 22:24:23

Nehéz napok/hetek vannak mögötted - az életnek az tanul meg igazán örülni, aki bekukucskált a "másik oldalra". Még akkor is, ha az "majdnem" szóval illetődik.
Nem szeretek megijedni s félni - nem kell nekem ahhoz thrillert olvasni/nézni, hogy megrettenjek.

"Én csüggedt lelkem, én csüggedt szívem,
Daloljatok és mondjátok: igen.
Hurrázzatok e nyári hajnalon,
S ne hagyjatok ködökbe hajlanom.
Korán keltem. Felhúzom a rolót,
A nyári nappal együtt lángolok.
Most kikiáltom, élni, élni szép,
Boldog, ki él és boldog, a ki lép.
Boldog a tánczos és a sánta is,
Az élet jó még ő iránta is.
Mert minden jó. Éhezni s enni jó.
Áldott az éhség s áldott a czipó.
Szomjazni is jó s ha a fény zizeg,
Meginni egy pohár jeges vizet.
Fürödni, úszni, míg erőnk kitart,
Elszívni a díványon egy szivart!
Ó július, aranyos a ködöd,
Torzult ajakkal tüzet gügyögök.
A vörös nyár zúgása bátorít,
Én, élet atlétája állok itt.
Szaladni tudnék s nem tudom hová,
Szeretnék élni végtelen soká.
Száz évig, míg a testem megtörik,
Szeretnék élni, élni örökig.
Az arczom mostan csupa-csupa fény,
Az isten karjaiba szálltam én.
Mint egykor anyám köténye alá
És úgy tekintek félve-bízva rá.
Én jó vagyok, ezrek jósága tölt,
Más vágyam nincs, tartson soká a föld.
Jó emberek ezt kéri társatok,
Csak talpalatnyi földet adjatok.
A végtelenben egy kicsi helyet,
Hol meghúzódhatom és élhetek."
(Kosztolány Dezső: Élni jó)
VM!

zold.fulu 2013.03.07. 22:44:56

@defalla: Igen, azt hiszem igen. Kukucskálni is csak úgy "jó", ha az ember kezét fogják, és elrántják, vissza ide, az életbe :)

Aubin · http://fordulavilag.blog.hu 2013.03.07. 22:58:39

@zold.fulu: Azt hiszem, defalla fején találta a szöget ezzel a verssel. Szokták mondani, hogy a baj nem jár egyedül; én hozzáteszem: ha nincs baj, akkor más igazából nem számít.
Kívánom, hogy épülj fel teljesen mihamarabb, és erősödj meg újra! :)
Ja, és még valami: jobb félni, mint megijedni – ezt sosem hittem el, nem tartom igaznak; világéletemben utáltam félni, mert az ijedtségen legalább hamar túl van az ember, és nem eszi a kefét időtlen időkig. Az élet megy tovább. Vigyázz magadra! :)

defalla 2013.03.07. 23:36:53

@zold.fulu: @Aubin: Akkor ez is fog tetszeni:
"Ha nem veszted fejed, mikor zavar van,
s fejvesztve téged gáncsol vak, süket,
ha kétkednek benned, s bízol magadban,
de érted az ő kétkedésüket,
ha várni tudsz és várni sose fáradsz,
és hazugok közt se hazug a szád,
ha gyűlölnek, s gyűlölségtől nem áradsz,
s mégsem papolsz, mint bölcs-kegyes galád,

ha álmodol – s nem zsarnokod az álmod,
gondolkodol – becsülöd a valót,
ha a Sikert, Kudarcot bátran állod,
s ugy nézed őket, mint két rongy csalót,
ha elbírod, hogy igazad örökre
maszlag gyanánt használják a gazok,
s életműved, mi ott van összetörve,
silány anyagból építsék azok.

ha mind, amit csak nyertél, egy halomban,
van merszed egy kártyára tenni föl,
s ha vesztesz és elkezded újra, nyomban,
nem is beszélsz a veszteség felől,
ha paskolod izmod, inad a célhoz
és szíved is, mely nem a hajdani,
mégis kitartasz, bár mi sem acéloz,
csak Akaratod int: „Kitartani”,

ha szólsz a néphez s tisztesség a vérted,
királyokkal jársz, s józan az eszed,
ha ellenség, de jóbarát se sérthet,
s mindenki számol egy kicsit veled,
ha a komor perc hatvan pillanatja
egy távfutás neked s te futsz vígan,
tiéd a Föld és minden, ami rajta,
és – ami több – ember leszel, fiam."

(Rudyard Kipling:Ha...Kosztolányi Dezső fordítása)

Fabien (törölt) 2013.03.07. 23:57:30

@defalla: Nagyon köszönöm mindkét versélményt! Az elsőhöz különös emlék fűz: egyike lehettem azon keveseknek, akik élőben hallották e verset Bánffy György színművész előadásában, néhány héttel a halála előtt. Fura is, de más szempontból meg érthető, hogy élete - valószínűleg - utolsó szavalásán a Sors miért az Élni jó!-t bízta rá, nem?
A második még jobban tetszik. Nagyon tömör, szinte minden sor végén meg kell állni és értelmezni az olvasottakat, de kétségtelenül valódi, mint egy frissen facsart narancslé. Mondhatnám úgy is, hogy ez az élet esszenciája! Meg kéne tanulnom...

zold.fulu 2013.03.08. 00:15:58

@Aubin: @defalla: Aubintől kaptam egy verset, pedig mit sem sejtett akkor még a vívódásaimból. Azt hiszem az is nagyon találó. Ha már versek, szeretném megosztani, mert végső soron ez a vers indította el bennem azt a folyamatot, ami végül ezt a posztot is eredményezte.

Kányádi Sándor: Valaki jár a fák hegyén

valaki jár a fák hegyén
ki gyújtja s oltja csillagod
csak az nem fél kit a remény
már végképp magára hagyott

én félek még reménykedem
ez a megtartó irgalom
a gondviselő félelem
kísért eddigi utamon

valaki jár a fák hegyén
vajon amikor zuhanok
meggyújt-e akkor még az én
tüzemnél egy új csillagot

vagy engem is egyetlenegy
sötétlő maggá összenyom
s nem villantja föl lelkemet
egy megszülető csillagon

valaki jár a fák hegyén
mondják úr minden porszemen
mondják hogy maga a remény
mondják maga a félelem

1994

Túl sok kérdésem lenne... :)

Aubin · http://fordulavilag.blog.hu 2013.03.08. 00:31:38

@defalla: Úgy látszik, ez a telitalálatok estélye. A kiposztolt verset néhány nappal ezelőtt volt szerencsém elolvasni először, és most, hogy szembe jött, csak még nagyobbat "szólt". Igaz, igaz, minden szava igaz.
@zold.fulu: Megtisztelsz ezzel a gesztussal. :) Ami gondolkodásra késztet, az nem lehet rossz, mert megmozgatja az elmét és előrevisz, kérdéseket vet fel.
Jómagam szeretem a kérdéseket, de van, hogy jobban szeretek választ kapni rájuk. :)

Aubin · http://fordulavilag.blog.hu 2013.03.08. 00:32:34

@Aubin: Öhm. Az estéje szót valamiért ly-nal írtam. :D Nem mintha nem lenne értelmes így is. :)

defalla 2013.03.08. 04:41:23

Nekem ipszilonnal jobban tetszik...
süti beállítások módosítása