Mit olvasok?

Hétköznapok a gondok, gondolatok és a boldogság háromszögében. Egy sokáig rejtőzködő, de most önmagát felismerő meleg srác érzései és gondolatai, végre őszintén a világról, önismeretről, a hétköznapokról és a melegségről. Utazás egy más világba, amit nem lehet megnevezni. Röviden és tömören: egy meleg fiú blogja.

Biztos vagy benne?

A blog, sok minden más mellett, nyíltan foglalkozik a szexualitással is.
Az ilyen jellegű bejegyzések olvasása 18 éven felülieknek ajánlott!

Újra olvasok

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Újra keresek

18+ (5) advent (1) aggodalom (1) ágy (1) aids (2) ajánlás (2) ajánló (1) álom (1) asszociáció (2) barátság (10) belváros (3) beszéd (1) beteg (3) BKK (1) BKV (1) blog (10) Budapest (7) budapest (1) búék (1) cél (1) célok (1) coming out (8) család (3) csend (1) csók (1) Dandár (1) egészség (4) egyetem (11) élet (8) elfogadás (1) elkőteleződés (4) élmény (10) elmúlás (1) előbújás (5) előítélet (2) ember (1) emberek (5) emlék (1) emlékek (5) én (10) eredmények (1) erőszak (1) érték (6) érzelmek (2) érzések (11) este (2) évforduló (1) Fabien (4) feladat (2) felhívás (1) film (1) fiú (4) fiúk (2) fiúk a klubból (1) fürdő (5) futár (1) gondolatok (23) gyász (3) hangulat (1) haza (2) házasság (1) hétköznap (14) hétvége (1) hideg (1) hír (3) hogyan tovább (1) homoszexualitás (6) húsvét (1) idézet (1) írás (2) iskola (11) játék (1) jövő (5) kaland (1) kamasz (1) karácsony (2) karkötő (1) kávézó (1) kérdés (9) kihívás (1) kikapcsolódás (2) Király (1) kirekesztés (1) kívánság (2) kommunikáció (1) könyv (1) környezetvédelem (4) környzet (4) közlekedés (1) kritika (1) krónika (1) kultúra (1) lány (1) magnum (1) márai (5) meghívás (2) megismerés (10) megszokás (1) megújulás (8) meleg (33) móka és kacagás (3) most (6) múlt (1) nehézség (4) nemzet (1) népzene (1) nyár (5) nyaralás (1) nyugalom (1) ő (1) oktatás (1) önismeret (15) önkifejezés (13) ősz (1) ötórai tea (1) otthon (2) párkapcsolat (12) pihenés (3) politika (1) pozitív (2) pride (3) probléma (3) qaf (1) relax (5) Rudas (1) rutin (2) séta (1) sorozat (1) srác (1) story (1) strand (1) szabadidő (5) szabadság (5) szauna (1) szavak (2) Széchenyi (1) szépség (1) szerelem (11) szeretet (4) szex (10) szexualitás (2) szilveszter (1) szimbólum (1) szórakozóhely (1) szünet (1) szüzesség (1) tabu (4) tanács (2) tánc (1) tanítás (2) tanulás (5) társaság (2) tavasz (4) tél (1) telefon (1) terv (4) tolerancia (1) történet (7) Trianon (1) újév (1) ünnep (8) út (1) vágy (11) várakozás (1) vége (1) vélemény (11) vendégség (1) vers (5) világnap (2) vita (1) vívódás (1) víz (1) zene (12)

Kukacok ellen

Creative Commons Licenc

Ez itt egy szám

Mosolyogj! :)

PS6832.jpg

Kedves Lányok! Titeket kereslek! :)


Nem, nem lettem heteró, de iszonyatosan vágyom elmenni egy tánctanfolyamra. Nincs konkrét kiszemelt tanfolyamom, csak az akarat van meg. Szeretnék megtanulni, főleg a swing és a charleston érdekel. Azt hiszem komoly problémát okoz, hogy barátnő híján ebből úgy tűnik kimaradok. Lány ismerőseim pasizási esélyeit pedig nem szeretném csökkenteni azzal, hogy táncolni hívom. Meg persze ehhez azért kedv is kell. Szeretem az 1920-as '30-as évek zenéjét, erre szeretnék megtanulni táncolni.

Némi előképzettséggel rendelkezem, kölöykgólya koromban néptáncoltam egy ideig. Bár az már igen rég volt. Azóta már kijöttem a gyakorlatból, alig menne a gyors láb és csípő munka, de optimista vagyok. Aki járni tud, alap szinten bármilyen tánc lépéseit el tudja sajátítani szerintem.

Bár tulajdonképpen a stílust kedvelem, újra belevágnék a néptáncba is. A Felszállott a páva c. népzenei tehetségkutató is főleg fiatalok, fiatal felnőttek alkotta tánccsoportokkal, zenészekkel volt tele. Rendkívül rossz érzéssel töltött el, hogy egykori hagyományaink közül egyben sem vagyok már igazán járatos. A népszokások ismerete is megkopott már és a tánctudás is alig ér valamit. Így benne lennék egy ilyen felfedezésben is. Felfedezni újra önmagamat és egykorvolt múltunkat, közös gyökerünket, mert hát az ördög ott van mindenkiben! :P

A modern táncot illetően pedig egyszerűen szórakozni akarok, Úgy szeretném jól érezni magamat, hogy közben fejlődök is. Jelenleg az "ide-oda teszem a lábamat" fázisban vagyok. Nemrégiben voltam egy jótékonysági bálon is, ahol a pörgős rock 'n' rollra is ropták az öregek. Irigykedtem rájuk, mert a korszak, amikor még táncolni is lehetett szórakozásképp, kimaradt az életemből. Ezt is hivatott lenne pótolni a hiányosságaimat. Most éppen erre vágyom. Lányok? :P

Egy kis kedvcsináló:

Címkék: jövő zene tánc szabadidő terv

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egymelegsrac.blog.hu/api/trackback/id/tr205079413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zold.fulu 2013.02.14. 21:12:06

@Raven_blogol: Határozottan úgy gondolom, hogy a tánc (akár csak a család, mint olyan) férfi és nő kapcsolatát jelenti. Érdekes. Hogy dönti el egy meleg pár, ki legyen a "nő"? A táncban pedig a férfi irányít. Akkor a két férfi közül az egyik az alávetett női szerepbe kényszerül? Érdekes helyzet állna ezzel elő. Hm... érdekes

Aubin · http://fordulavilag.blog.hu 2013.02.14. 22:00:19

@zold.fulu: Tényleg érdekes kérdés. Az én fogalomértelmezésem is hagyományosnak mondható ilyen téren, és valamiért sosem szerettem, ha olyan filmet láttam, vagy olyan hírt olvastam, amelyek ezeknek a hagyományosan női-férfi szerepeknek az egyenjogúsításáról szóltak - az azonos neműek javára. Még akkor sem, amikor bevallottam magamnak, hogyan is érzek. Konvenciók ezek? Vagy gyávaság? Vagy egyszerűen csak szeretem a helyükön kezelni a dolgokat?

zold.fulu 2013.02.14. 22:06:51

@Aubin: Egyértelműen konvenció, hagyomány, társadalmi norma. Két ember szeretete befolyásolhatatlan, de a táncpartner kiválasztásának szabályai vannak. Egyfajta etikett. Ha a fen fenét eszik is, akkor is így marad. Legalábbis remélem.

Fabien (törölt) 2013.02.14. 23:51:03

Caro Emerald zenéjét nagyon szeretem, ez az egyik kedvenc számom tőle, a Péntek Esti Zene rovatban is szerepelt már!
A választás jó ízlésre vall! :)

Aurelio 2013.03.06. 22:20:41

Jé, végre egy meleg, aki szintén szereti a swinget és a charlestont! :)

Mert "rút a világ, fekete", borzalmas állapotok uralkodnak a swingszférában: a nyáron voltam egy tánctáborban, és én voltam az egyedüli meleg, ráadásul a barátnőmmel egyetértettünk, hogy minél rosszabbul néz ki valaki, annál jobban táncol - a fene tudja miért, de ez napjainkban a műszaki értelmiség tánca, legalábbis a fiúknál :D

Megoldódott már a problémád azóta? Ha nem (pl. a betegséged miatt, amiből mielőbbi kilábalást kívánok!), jelzem, hogy ezekre az órákra egyedül is mehetsz, mert nagyjából tízpercenként van párcsere, ráadásul csak azokért az órákért fizetsz, amikor tényleg ott vagy. Melegen ajánlom a Jam Táncműhelyt a Csanády utcában, de az Oktogonon is tartanak swingórákat, továbbá a Tátra utcában is szoktak lenni.

zold.fulu 2013.03.07. 15:35:42

@Aurelio: azóta ez háttérbe szorult. és határozott szándékom egy ismerős lányt elkapni, mert falábú vagyok és szégyenlős :D Idegenek előtt bénázni szerintem ciki és kellemetlenebbül érezném magam egy ilyen társaságban. Az első számú probléma mindenképpen a gátlások és azok leküzdése. :D
süti beállítások módosítása