Mit olvasok?

Hétköznapok a gondok, gondolatok és a boldogság háromszögében. Egy sokáig rejtőzködő, de most önmagát felismerő meleg srác érzései és gondolatai, végre őszintén a világról, önismeretről, a hétköznapokról és a melegségről. Utazás egy más világba, amit nem lehet megnevezni. Röviden és tömören: egy meleg fiú blogja.

Biztos vagy benne?

A blog, sok minden más mellett, nyíltan foglalkozik a szexualitással is.
Az ilyen jellegű bejegyzések olvasása 18 éven felülieknek ajánlott!

Újra olvasok

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Újra keresek

18+ (5) advent (1) aggodalom (1) ágy (1) aids (2) ajánlás (2) ajánló (1) álom (1) asszociáció (2) barátság (10) belváros (3) beszéd (1) beteg (3) BKK (1) BKV (1) blog (10) Budapest (7) budapest (1) búék (1) cél (1) célok (1) coming out (8) család (3) csend (1) csók (1) Dandár (1) egészség (4) egyetem (11) élet (8) elfogadás (1) elkőteleződés (4) élmény (10) elmúlás (1) előbújás (5) előítélet (2) ember (1) emberek (5) emlék (1) emlékek (5) én (10) eredmények (1) erőszak (1) érték (6) érzelmek (2) érzések (11) este (2) évforduló (1) Fabien (4) feladat (2) felhívás (1) film (1) fiú (4) fiúk (2) fiúk a klubból (1) fürdő (5) futár (1) gondolatok (23) gyász (3) hangulat (1) haza (2) házasság (1) hétköznap (14) hétvége (1) hideg (1) hír (3) hogyan tovább (1) homoszexualitás (6) húsvét (1) idézet (1) írás (2) iskola (11) játék (1) jövő (5) kaland (1) kamasz (1) karácsony (2) karkötő (1) kávézó (1) kérdés (9) kihívás (1) kikapcsolódás (2) Király (1) kirekesztés (1) kívánság (2) kommunikáció (1) könyv (1) környezetvédelem (4) környzet (4) közlekedés (1) kritika (1) krónika (1) kultúra (1) lány (1) magnum (1) márai (5) meghívás (2) megismerés (10) megszokás (1) megújulás (8) meleg (33) móka és kacagás (3) most (6) múlt (1) nehézség (4) nemzet (1) népzene (1) nyár (5) nyaralás (1) nyugalom (1) ő (1) oktatás (1) önismeret (15) önkifejezés (13) ősz (1) ötórai tea (1) otthon (2) párkapcsolat (12) pihenés (3) politika (1) pozitív (2) pride (3) probléma (3) qaf (1) relax (5) Rudas (1) rutin (2) séta (1) sorozat (1) srác (1) story (1) strand (1) szabadidő (5) szabadság (5) szauna (1) szavak (2) Széchenyi (1) szépség (1) szerelem (11) szeretet (4) szex (10) szexualitás (2) szilveszter (1) szimbólum (1) szórakozóhely (1) szünet (1) szüzesség (1) tabu (4) tanács (2) tánc (1) tanítás (2) tanulás (5) társaság (2) tavasz (4) tél (1) telefon (1) terv (4) tolerancia (1) történet (7) Trianon (1) újév (1) ünnep (8) út (1) vágy (11) várakozás (1) vége (1) vélemény (11) vendégség (1) vers (5) világnap (2) vita (1) vívódás (1) víz (1) zene (12)

Kukacok ellen

Creative Commons Licenc

Ez itt egy szám

Mosolyogj! :)

PS6832.jpg

Megnéztem a filmet. Csak zokogni tudok.

Most, az előző sor után 10 perccel talán megnyugszom. Sírtam, úgy érzem ez is nagy hatással volt rám, akár csak azok a filmek, amiket tegnap láttam. Érdekes lesz a mai nap az ébredés után...

Címkék: film meleg

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egymelegsrac.blog.hu/api/trackback/id/tr114657274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KisPoczok · http://kispoczok.blog.hu/ 2012.07.16. 20:25:01

A film tényleg szomorú. Ahogy néhányunknak a valóság is, mert hasonlókat éltek át. Ez a film tanulság lehet nekünk, hogy soha nem szabad feladnunk, mert akkor a vége csak szörnyű lehet!

Én igazából azokat, akik az öngyilkosságon gondolkodnak, úgy fenékbe tudnám billenteni, hogy a Holdig repülnének! Egyszerűen nem értem meg őket? Mi a francnak kell annyira sajnálnunk magunkat, hogy a vége egy esetleges hídról leugrás legyen? (Egyébként ezen én felszívtam magam nagyon! Miért kell megszívatni az autópályán haladó sofőröket?!?)
Persze, persze. Sírjunk, sajnáljuk magunkat - én is ezt teszem -, de aztán rázzuk meg magunkat, hiszen én, Te, Mindenki értékesebb annál, hogy ilyen könnyen megadjuk magunkat!

Ha jól emlékszem, ez egy igaz történeten alapuló film. Tehát nem lehetett lila ködös, vattacukor véget rittyenteni. És gondolom ez a film leginkább a szülőknek szólt. Nagy felkiáltójellel a végén: Vigyázzatok a gyerekeitekre, mert ha ennyire bigottak lesztek, még a végén nagy baj is lehet belőle!

Én azt tanultam ebből a filmből, hogy erősnek kell lennünk akkor is, ha az élet két vállra fektet időnként! Élni igenis érdemes és senki idiotizmusáért nem szabad lemondani róla! Soha.

Pusszantás! Az élet gyönyörű! Úgy kell élni az életet, ahogy Amelie élte! Észre kell venni az apró szépséget és jót, ami majd egy jó nagy adag boldogsággombóccá áll össze!

Sok ilyen gombócot mindannyiunknak!

(Remélem most mosolyogsz!)

Fabien (törölt) 2012.07.17. 20:41:31

Én is láttam a filmet. Nagyon elgondolkodtató. Számomra különösen azért, mert mindhárom témában érintve vagyok/voltam: másság, vallás, öngyilkosság. Úgy terveztem, hogy megnézetem a szüleimmel és ezután bújok nekik elő. Az élet másképp hozta, de jó volt úgy is. Hatalmas erejű filmnek tartom, ami még talán azokat is elgondolkodtatja, akik nem kerültek semmilyen kapcsolatba a meleg világgal. Gimis osztályfőnöki óra kötelező részévé tenném. A sírás pedig jót tesz az egészségnek. Aztán légy erős és mosolyogj! :)

_illúzió_ 2012.07.23. 15:30:17

szombaton megnéztem én is, 1 órát bőgtem utána. szerintem sosem szabad mások problémáit, érzéseit ledegradálni, mert nem tudhatja senki mi megy végbe benne. sejtés lehet, de az érzéseit nem érezheti senki.

Aubin · http://fordulavilag.blog.hu 2013.02.20. 00:28:22

Ez volt a második meleg témájú film, amit életemben láttam. Hát a szemem nem maradt szárazon. Ugyanakkor meg is erősített abban, hogy biztosabb legyek önmagamban.

zold.fulu 2013.02.20. 12:36:59

@Aubin: Nos, én pont ezek hallatán döntöttem úgy, hogy megnézem. És a film közepééig minden "rendben" volt. Érdekes, tanulságos és hasznos lehet azok számára, akik kíváncsiak arra, mit jelenthet elfogadni másokat. Az első emlékem, amikor ezeket a sorokat írom, az a kép, amikor az anya üvöltve kéri, hogy nyissák ki a rácsot... megrázó film

Aubin · http://fordulavilag.blog.hu 2013.02.20. 13:18:07

@zold.fulu: Igen, nagyon! Nekem az a hosszú rész volt a legmegfogóbb, amikor az anyja próbálta helyretenni magában a bűn/nem bűn dolgot. Ez, ugye, örök kérdés. És hát a végén, amikor szimbolikusan átöleli azt a srácot... na, annak is üzenete van.
süti beállítások módosítása