Mit olvasok?

Hétköznapok a gondok, gondolatok és a boldogság háromszögében. Egy sokáig rejtőzködő, de most önmagát felismerő meleg srác érzései és gondolatai, végre őszintén a világról, önismeretről, a hétköznapokról és a melegségről. Utazás egy más világba, amit nem lehet megnevezni. Röviden és tömören: egy meleg fiú blogja.

Biztos vagy benne?

A blog, sok minden más mellett, nyíltan foglalkozik a szexualitással is.
Az ilyen jellegű bejegyzések olvasása 18 éven felülieknek ajánlott!

Újra olvasok

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Újra keresek

18+ (5) advent (1) aggodalom (1) ágy (1) aids (2) ajánlás (2) ajánló (1) álom (1) asszociáció (2) barátság (10) belváros (3) beszéd (1) beteg (3) BKK (1) BKV (1) blog (10) Budapest (7) budapest (1) búék (1) cél (1) célok (1) coming out (8) család (3) csend (1) csók (1) Dandár (1) egészség (4) egyetem (11) élet (8) elfogadás (1) elkőteleződés (4) élmény (10) elmúlás (1) előbújás (5) előítélet (2) ember (1) emberek (5) emlék (1) emlékek (5) én (10) eredmények (1) erőszak (1) érték (6) érzelmek (2) érzések (11) este (2) évforduló (1) Fabien (4) feladat (2) felhívás (1) film (1) fiú (4) fiúk (2) fiúk a klubból (1) fürdő (5) futár (1) gondolatok (23) gyász (3) hangulat (1) haza (2) házasság (1) hétköznap (14) hétvége (1) hideg (1) hír (3) hogyan tovább (1) homoszexualitás (6) húsvét (1) idézet (1) írás (2) iskola (11) játék (1) jövő (5) kaland (1) kamasz (1) karácsony (2) karkötő (1) kávézó (1) kérdés (9) kihívás (1) kikapcsolódás (2) Király (1) kirekesztés (1) kívánság (2) kommunikáció (1) könyv (1) környezetvédelem (4) környzet (4) közlekedés (1) kritika (1) krónika (1) kultúra (1) lány (1) magnum (1) márai (5) meghívás (2) megismerés (10) megszokás (1) megújulás (8) meleg (33) móka és kacagás (3) most (6) múlt (1) nehézség (4) nemzet (1) népzene (1) nyár (5) nyaralás (1) nyugalom (1) ő (1) oktatás (1) önismeret (15) önkifejezés (13) ősz (1) ötórai tea (1) otthon (2) párkapcsolat (12) pihenés (3) politika (1) pozitív (2) pride (3) probléma (3) qaf (1) relax (5) Rudas (1) rutin (2) séta (1) sorozat (1) srác (1) story (1) strand (1) szabadidő (5) szabadság (5) szauna (1) szavak (2) Széchenyi (1) szépség (1) szerelem (11) szeretet (4) szex (10) szexualitás (2) szilveszter (1) szimbólum (1) szórakozóhely (1) szünet (1) szüzesség (1) tabu (4) tanács (2) tánc (1) tanítás (2) tanulás (5) társaság (2) tavasz (4) tél (1) telefon (1) terv (4) tolerancia (1) történet (7) Trianon (1) újév (1) ünnep (8) út (1) vágy (11) várakozás (1) vége (1) vélemény (11) vendégség (1) vers (5) világnap (2) vita (1) vívódás (1) víz (1) zene (12)

Kukacok ellen

Creative Commons Licenc

Ez itt egy szám

Mosolyogj! :)

PS6832.jpg

A mai napom igen kalandosan és eredményesen zárult. Este 8 óra van. A rádióban híreket mondanak, a család vacsorán is túl estünk. Mielőtt azonban erről írnék, szeretnék néhány jó hírt közzétenni.

Legelőször azt, hogy a magam számára javallott és szükségesnek ítélt pihenőidőszak beváltotta a hozzáfűzött reményeket. Sikerült tisztáznom a gondolataimat, célokat tűzni és elfogadni a már teljesítetteket. Ezért volt szükséges a blogolás szüneteltetése is.

A nap ezen kívül is bővelkedett eseményekben. Például a városban vezettem, ami ellen egyébként minden zsigerem tiltakozik. Pedig lefulladás nélkül, törés nélkül, épen, egészben sikerült célt érnünk. A fokozott izgatottságomat már csak a tény tudta növelni, hogy találkozom a barátommal. Mint egy 20 éves bőrébe bújt 9 éves. Így viselkedtem. :P Nagyon örültem a találkozásnak és ezt nem is lepleztem. Sőt, beszereztünk néhány számunkra új dolgot, ami kipróbálásra vár. :P Hű! Ez nagyon izgi! :P És a séta a belvárosban néhány lopott öleléssel és puszival... :) Szárnyak nélkül is repülhetek! :P Újra szerelmes lettem ugyan abba az emberbe, akibe eddig is voltam. Létezik ilyen?

A lelki és érzelmi mélyrepülésemet és a mostani fellendülést egyaránt a folyamatos önismereti és önfejlesztési célú pszichoterápia váltotta ki. Természetesen ez szükséges volt mindahhoz, ami ma vacsora után történt.

Rendkívül jól ízlett a mai vacsora és ritkán ülünk le hármasban enni. Ma ilyen volt. Ezt az alkalmat ragadtam meg, hogy kicsit apával is beszélgessek. Bár nem beszéltünk össze, édesanyám hamar felállt az asztaltól, így adódott a lehetőség, hogy apukámnak is elmondhassam: meleg vagyok.

Ma élénken érdeklődött, hogy kivel találkozom, bár ismeri a barátomat, nem mondtam róla semmit. Így most kérdeztem meg, érdekli-e. A kezébe adtam a döntés jogát és lehetőségét. Igent mondott. Így elmondtam, hogy azzal a sráccal találkoztam, aki itt aludt, mert meleg vagyok. Férfi emberként és családapaként is nehéz lehet elfogadni a homoszexualitást. Az első kérdése és reakciója is váratlanul ért. Sokként érte, amire bevallom, nem számítottam. Így aztán rögtön leszögezte, hogy "ezzel a körrel" szakítani kell. És változtassak rajta, mert ez így nem mehet. Ez így nem jó. Szavaiból inkább aggódás és féltés hallatszik, mint elutasítás. Arra kértem, fogadja el, tolerálja és ha lehet értse meg. Számomra ez jelent teljességet. Így tudom megélni a boldogságot, a szeretet, a megértést. Bár ezeket a fülével bizonyára hallotta, remélem eljutott az üzenet lényege hozzá. A család fontossága, az egymás iránti szeretet fontossága. Úgy érzem, ilyen szellemben neveltek és most is ezeket látom megerősítve. Annak ellenére, hogy most kvázi elutasítás fogadta az előbújásomat, optimista vagyok. Ismételgette a  "megvernek" (kik? miért? - nem kaptam választ), "megölnek" (wtf? nem is értem ez miért jutott eszébe) típusú rövid és lényegre törő tőmondatait. Emelgette a társadalmi elutasítást is. Nem csak félt, de tájékozatlan is, kevés ismerete van róla. Előre látó voltam, korábban megvettem Fischer Eszter pszichológus könyvét, amely a  Meleg a gyermekem?! címet viseli. Remélem, hogy néha a kezébe veszi majd és őszintén, nyíltan, a megértésre való törekvéssel fog felém fordulni. Időt adok neki rá. Nekem is sok időbe telt, mire elfogadtam saját másságomat, még több, hogy meg is éljem azt. Az idő a rendelkezésére áll, ahogyan én is. Igyekszem minden segítséget megadni neki.

Boldog vagyok, mert őszinte voltam és nyíltan beszéltem az érzéseimről. Elégedettséggel tölt el. És bizakodó vagyok, hogy előbb vagy utóbb apám is megérti, elfogadja és természetesként kezeli majd. Számíthatok anyukámra és a bátyámra is. Remélem ők is számíthatnak egymásra.

És, hogy ma ezt megélhetem sokaknak tartozom köszönettel!

Címkék: jövő élet történet emberek szerelem meleg gondolatok most megújulás párkapcsolat érzések érték belváros önismeret tabu önkifejezés coming out nehézség

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egymelegsrac.blog.hu/api/trackback/id/tr925195955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fabien (törölt) 2013.04.04. 21:34:55

Örülök az elhatározásodnak, annak is, hogy meggyógyultál, vannak céljaid, és ezek szerint az előbújás is köztük volt. A sikerét pedig ne most becsüld meg; adj időt és adj magyarázatot, ha kérdéseket kapsz. Az édesapák sokkal nehezebben fogadják - ezt hallhattad a kisfilmben is. A könyv nagyon jó választás. Bízom benne, hogy ha lassan is, de sikerül elfogadnia téged. Hajrá! :)

zold.fulu 2013.04.04. 21:43:17

@Fabien: A folyamat sikeréért minden tőlem telhetőt megteszek. Csalódottság és szomorúság van most bennem, de tudom, hogy ez egy nehéz és igen hosszú út lesz. Kitartok, mert magamról van szó. A létezésemről. Identitásról. :)

defalla 2013.04.04. 22:46:01

Biztos nem lehetek benne, de van egy olyan érzésem, hogy azzal, hogy beavattad Apudat (is), az egy remek dolog. Neki is, csak most még a "társadalmi elvárások" a mitszólnaka zemberek munkál benne. Plusz az ismeretlentől való félelem. Vagyis inkább az, amit a melegekről tud.
Igen, mindenhez idő kell.
Az aggódás és a féltés természetes.
A tőlem (talán) már megszokott közhely jön: Vigyázz magadra/magatokra s Szeretteidre!

zold.fulu 2013.04.04. 23:04:34

@defalla: Egyet értek. A számomra kedvezőtlen fogadtatás ellenére is nagyon örülök, hogy megesett a dolog. optimista vagyok. :)

Te is vigyázz magadra!

Evelyn.SA 2013.04.09. 13:26:25

Szia :)
Tudom, hogy még nem írtam, de csendbe olvasgattam bejegyzéseid. Nem tudtam most már befogni többet:D
Csak gratulálni szerettem volna. Minden ember, fiatal számára nehéz lehet.... Nem is tudok belegondolni mennyire :) De nagy tettekre szántad el magad, minden esetre :) De szerintem picikét nyugodtabb lesz az életed, így vagy úgy...

Kitartást továbbra is, és ne add fel :D (a blogolást sem :D)

zold.fulu 2013.04.09. 23:35:45

@Evelyn.SA: Köszönöm, ígérem, elsősorban magamnak, hogy kitartok! Örülök, hogy az olvasók között tudhatlak, külön örülök, hogy kéznyomot is hagytál. Legközelebb is bátran tégy így!

Üdv,
zf
süti beállítások módosítása