Mit olvasok?

Hétköznapok a gondok, gondolatok és a boldogság háromszögében. Egy sokáig rejtőzködő, de most önmagát felismerő meleg srác érzései és gondolatai, végre őszintén a világról, önismeretről, a hétköznapokról és a melegségről. Utazás egy más világba, amit nem lehet megnevezni. Röviden és tömören: egy meleg fiú blogja.

Biztos vagy benne?

A blog, sok minden más mellett, nyíltan foglalkozik a szexualitással is.
Az ilyen jellegű bejegyzések olvasása 18 éven felülieknek ajánlott!

Újra olvasok

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Újra keresek

18+ (5) advent (1) aggodalom (1) ágy (1) aids (2) ajánlás (2) ajánló (1) álom (1) asszociáció (2) barátság (10) belváros (3) beszéd (1) beteg (3) BKK (1) BKV (1) blog (10) budapest (1) Budapest (7) búék (1) cél (1) célok (1) coming out (8) család (3) csend (1) csók (1) Dandár (1) egészség (4) egyetem (11) élet (8) elfogadás (1) elkőteleződés (4) élmény (10) elmúlás (1) előbújás (5) előítélet (2) ember (1) emberek (5) emlék (1) emlékek (5) én (10) eredmények (1) erőszak (1) érték (6) érzelmek (2) érzések (11) este (2) évforduló (1) Fabien (4) feladat (2) felhívás (1) film (1) fiú (4) fiúk (2) fiúk a klubból (1) fürdő (5) futár (1) gondolatok (23) gyász (3) hangulat (1) haza (2) házasság (1) hétköznap (14) hétvége (1) hideg (1) hír (3) hogyan tovább (1) homoszexualitás (6) húsvét (1) idézet (1) írás (2) iskola (11) játék (1) jövő (5) kaland (1) kamasz (1) karácsony (2) karkötő (1) kávézó (1) kérdés (9) kihívás (1) kikapcsolódás (2) Király (1) kirekesztés (1) kívánság (2) kommunikáció (1) könyv (1) környezetvédelem (4) környzet (4) közlekedés (1) kritika (1) krónika (1) kultúra (1) lány (1) magnum (1) márai (5) meghívás (2) megismerés (10) megszokás (1) megújulás (8) meleg (33) móka és kacagás (3) most (6) múlt (1) nehézség (4) nemzet (1) népzene (1) nyár (5) nyaralás (1) nyugalom (1) ő (1) oktatás (1) önismeret (15) önkifejezés (13) ősz (1) ötórai tea (1) otthon (2) párkapcsolat (12) pihenés (3) politika (1) pozitív (2) pride (3) probléma (3) qaf (1) relax (5) Rudas (1) rutin (2) séta (1) sorozat (1) srác (1) story (1) strand (1) szabadidő (5) szabadság (5) szauna (1) szavak (2) Széchenyi (1) szépség (1) szerelem (11) szeretet (4) szex (10) szexualitás (2) szilveszter (1) szimbólum (1) szórakozóhely (1) szünet (1) szüzesség (1) tabu (4) tanács (2) tánc (1) tanítás (2) tanulás (5) társaság (2) tavasz (4) tél (1) telefon (1) terv (4) tolerancia (1) történet (7) Trianon (1) újév (1) ünnep (8) út (1) vágy (11) várakozás (1) vége (1) vélemény (11) vendégség (1) vers (5) világnap (2) vita (1) vívódás (1) víz (1) zene (12)

Kukacok ellen

Creative Commons Licenc

Ez itt egy szám

Mosolyogj! :)

PS6832.jpg

Mit jelent elkötelezettnek lenni? Mit jelent markánsan és következetesen kiállni valami mellett?

A tegnapi hóhelyzet kapcsán belefutottam néhány, a témával foglalkozó blogba is. Sőt, tőlem abszolút szokatlan módon még a kommentekbe is beleolvastam. Örültem, hogy találkoztam a sajátoméhoz hasonlóval gondolatokkal és szörnyülködtem a szűk látókörű elfajzottakon. Summa summarum, sokan következetesen és jól felépített, logikus érvrendszerre támaszkodva védték meg saját álláspontjukat. Kritikus hozzáállással, befogadóan.

Sokan persze inkább eszetlenül és az eszetlenek heves meggondolatlanságával írták, amit írtak. Sajnos ez mellett is következetesen kiálltak, csak hiányoztak az ész érvek. Ez kevésbé volt meggyőző. Viszont a másik oldalról tanultam valamit. Igen is lehet elkötelezetten kiállni saját értékeink mellett, persze kellő tisztelettel a másik irányába és kellő önkritikával, befogadásra nyitott szemlélettel. A következetesség nem egyenlő az elvakult önámítással. Sokkal inkább jelenti a gondolatok átformálására való képességet is, legalábbis az én szóhasználatomat. Ahogyan egykori matektanárom mondta, többet ésszel, mint ész nélkül. Tanácsát megfogadva, most értem fel arra a szintre, hogy saját gondolataim és elveim mellett a változtatás jogát fenntartva ragaszkodjak és az mellett következetesen ki is álljak. Ez adja meg az értelmét az életnek. Puszta létezéssel messze elkerülhet minden, amire ráfogható, hogy élménnyel teli és élvezet. De jó hír, hogy a legtöbbünkben van elköteleződés, ami jelenthet ragaszkodást és jelenthet maradandó és igazán emlékezetes pillanatokat. Ezek nélkül szürkévé lennénk és sablonossá. Úgy hiszem, hogy ebben rejlik a dolog nyitja. Elkötelezettnek lenni valami/valaki iránt.

Címkék: gondolatok élmény érték elkőteleződés

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egymelegsrac.blog.hu/api/trackback/id/tr555138508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aubin · http://fordulavilag.blog.hu 2013.03.19. 12:59:52

Örülök, hogy azt írod: az elkötelezettség/elköteleződés nem jelent változatlanságot, hiszen a változás törvényszerű dolog, ez adja meg az élet savát-borsát (néha kicsit az az érzésem, hogy ismétlem önmagam, de annyi baj legyen :)). Különösen tetszenek a következő mondataid: "De jó hír, hogy a legtöbbünkben van elköteleződés, ami jelenthet ragaszkodást és jelenthet maradandó és igazán emlékezetes pillanatokat. Ezek nélkül szürkévé lennénk és sablonossá."
További szép napot! :)

egysrác22 2013.03.20. 18:33:16

Helló!

Én még nem régóta olvaslak. Pontosabban be szoktam nézni néha. Aztán az előbb meg is ejtettem a regisztrációt, mert kérdezni szeretnék. :)

Nekem ez a meleg dolog nagyon új. Én nem tartom annak magam, legfeljebb bi lehetek, ha meg kell határozni. Aztán valahogy regisztráltam nemrég egy kétes :) társkereső oldalra, és ott feltűnt egy srác. Azt éreztem, hogy nekem meg kell őt ismernem. Nem tudom, ő hogy van vele, de pénteken megdumáltunk egy találkozót. Már alig várom, hogy találkozzunk, csak elég ideges vagyok, mert még sose volt részem ilyenben, és abszolút nem tudom, mire számítsak. Csak azt tudom, hogy szeretném megismerni, de egyébként egy idegen ember. Látom előre, hogy baromi zavarban leszek. Egyébként egy meleg fiúról van szó. Nem tudom, melegeknél hogy néz ki egy randi (bár nem tudom, ezt a pénteki találkozást mennyire lehet randinak mondani), de gondolom, hogy ugyanolyan, mint egy heteró randi.
Egyelőre még fogalmam nincs, mit fogunk csinálni. Én mindenek előtt beszélgetni szeretnék. Nyugodtan.

Ha neked volt ilyen tapasztalatod, megosztanád? Tényleg jó lenne.

Köszöntem előre is.
Minden jót!

zold.fulu 2013.03.20. 20:44:22

@egysrác22:

Szervusz!

Azt hiszem az izgulás egy velejárója lehet ennek, bár biztosan egyén függő. Ami engem a legjobban zavar/zavart, hogy nem élő kapcsolatból alakul a dolog, hanem két ismeretlen (és "arctalan") ember találkozik egymással. Ez fokozza az izgulást.

Szerintem egy egyszerű baráti találkozóra lehet készülni és számítani. Talán többre korai volna még. Én magam beszélgetős vagyok, mindig olyan helyen találkoztam új emberekkel, ahol lehetőség nyílik erre. Pontosan valami ilyesmi lehetne a randevú definíciója is. Sőt, tulajdonképpen ez egy PRERANDI, mivel - mielőtt valóban szerelemes találkozás lehetne belőle - le kell küzdeni a teljes ismeretlenséget. Szerintem erre jók ezek a "bevezető" beszélgetések vagy "előrandik". Ezzel lehet bepótolni a személyesség korábbi hiányát. De ez az én véleményem.

Megismerheted és kötetlenül beszélgethetsz vele. Elköteleződés nélkül, szabadon.

Korábbi definícióm szerint
*randi (magyar-magyar fordítás): találkozó, ismerkedés, beszélgetés, közös időtöltés, hogy két ember jól érezze magát, baráti találkozó, stb
(egymelegsrac.blog.hu/2012/10/26/215_324)

Egyébként ezeket a helyzeteket kellő fesztelenséggel mindig túléltem. Hogy jelentenek-e valamiben újdonságot vagy valami szokatlant a heteró randiktól, akkor az csak annyi, hogy fiú páros találkozik. Másban kétlem, hogy különbözőség volna.

Így röviden ennyit most. Ha kifejtős kérdéseid lennének, megtalálhatsz emailen is. A nevemre kattintva könnyen, gyorsan és egyszerűen elérsz.

Jó szerencsét péntekre! :)

egysrác22 2013.03.22. 20:51:38

Pár napja írtam elvileg üzenetet, de nem tudom, megkaptad-e. Jobb szeretem az e-mailezést.

Na, hát túl vagyok ezen az estén is. Jól éreztem magam a sráccal, sok közös is van bennünk, de elég válogatós fiúról van szó, ráadásul még mindig odavan - kimondva vagy kimondatlanul - egy heteró fiúért, aki már megszakította vele a kapcsolatot, mert nem akar tőle semmit. Szóval esélytelen volt. Magasan van nála a léc eléggé. Nincs is most túl jó kedvem, de mondta, hogy majd írjak neki. Ő ugyanis nem ír. Pedig helyes srác, sajnálom, hogy így alakult. Mondjuk ő az a pörgősebb, én kevésbé, de ez nem feltétlenül kizáró ok. Na mindegy. Bocs, hogy itt írtam ezt le, nem akartam már üzenetet küldözgetni. De ha adsz egy mail címet (lehet, hogy van is itt, de én még nem találtam meg), később is írok szívesen, ha nem bánod. Jól esik kidumálni dolgokat. Persze terhelni aztán tényleg nem akarlak, ez tény.

zold.fulu 2013.03.24. 18:10:49

@egysrác22: Nem, viszont küldtem egy levelet az emailcímemmel.
süti beállítások módosítása