Mit olvasok?

Hétköznapok a gondok, gondolatok és a boldogság háromszögében. Egy sokáig rejtőzködő, de most önmagát felismerő meleg srác érzései és gondolatai, végre őszintén a világról, önismeretről, a hétköznapokról és a melegségről. Utazás egy más világba, amit nem lehet megnevezni. Röviden és tömören: egy meleg fiú blogja.

Biztos vagy benne?

A blog, sok minden más mellett, nyíltan foglalkozik a szexualitással is.
Az ilyen jellegű bejegyzések olvasása 18 éven felülieknek ajánlott!

Újra olvasok

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Újra keresek

18+ (5) advent (1) aggodalom (1) ágy (1) aids (2) ajánlás (2) ajánló (1) álom (1) asszociáció (2) barátság (10) belváros (3) beszéd (1) beteg (3) BKK (1) BKV (1) blog (10) Budapest (7) budapest (1) búék (1) cél (1) célok (1) coming out (8) család (3) csend (1) csók (1) Dandár (1) egészség (4) egyetem (11) élet (8) elfogadás (1) elkőteleződés (4) élmény (10) elmúlás (1) előbújás (5) előítélet (2) ember (1) emberek (5) emlék (1) emlékek (5) én (10) eredmények (1) erőszak (1) érték (6) érzelmek (2) érzések (11) este (2) évforduló (1) Fabien (4) feladat (2) felhívás (1) film (1) fiú (4) fiúk (2) fiúk a klubból (1) fürdő (5) futár (1) gondolatok (23) gyász (3) hangulat (1) haza (2) házasság (1) hétköznap (14) hétvége (1) hideg (1) hír (3) hogyan tovább (1) homoszexualitás (6) húsvét (1) idézet (1) írás (2) iskola (11) játék (1) jövő (5) kaland (1) kamasz (1) karácsony (2) karkötő (1) kávézó (1) kérdés (9) kihívás (1) kikapcsolódás (2) Király (1) kirekesztés (1) kívánság (2) kommunikáció (1) könyv (1) környezetvédelem (4) környzet (4) közlekedés (1) kritika (1) krónika (1) kultúra (1) lány (1) magnum (1) márai (5) meghívás (2) megismerés (10) megszokás (1) megújulás (8) meleg (33) móka és kacagás (3) most (6) múlt (1) nehézség (4) nemzet (1) népzene (1) nyár (5) nyaralás (1) nyugalom (1) ő (1) oktatás (1) önismeret (15) önkifejezés (13) ősz (1) ötórai tea (1) otthon (2) párkapcsolat (12) pihenés (3) politika (1) pozitív (2) pride (3) probléma (3) qaf (1) relax (5) Rudas (1) rutin (2) séta (1) sorozat (1) srác (1) story (1) strand (1) szabadidő (5) szabadság (5) szauna (1) szavak (2) Széchenyi (1) szépség (1) szerelem (11) szeretet (4) szex (10) szexualitás (2) szilveszter (1) szimbólum (1) szórakozóhely (1) szünet (1) szüzesség (1) tabu (4) tanács (2) tánc (1) tanítás (2) tanulás (5) társaság (2) tavasz (4) tél (1) telefon (1) terv (4) tolerancia (1) történet (7) Trianon (1) újév (1) ünnep (8) út (1) vágy (11) várakozás (1) vége (1) vélemény (11) vendégség (1) vers (5) világnap (2) vita (1) vívódás (1) víz (1) zene (12)

Kukacok ellen

Creative Commons Licenc

Ez itt egy szám

Mosolyogj! :)

PS6832.jpg

19.
február

Lázálom

zold.fulu  |  14 komment

A saját verejtékemben forgolódva küszködök napok óta az engem legyűrő betegséggel. Már ha a 37,6-ot tekinthetjük láznak, beszélhetünk lázálomról is. Nagyon ritkán vagyok beteg. Kiskoromban a rendszeres betegszabadságomat karácsony előtt töltöttem. Ezért különösen megvisel egy enyhe hőemelkedés is. Bár még most szédelgek és iskolában sem voltam, most kicsit jól esik más pozícióban ücsörögni, félig elfekve a székben. Alig fogom fel viszont, mi van körülöttem. A képeket és a hangokat szinte egyáltalán. Egyszerűen nem fogom fel, mit látok, hallok. Igazán remek, hogy a freemail is ilyenkor vált külcsínt, alig tudom megtalálni a leveleket. Nem mintha amúgy nem félhalottként mászkálnék. Némi reményt jelent, hogy jól esett az ebéd és ízeket is érzek. Ez a legbíztatóbb

Tegnap még végeláthatatlannak tűnt a betegségem. Két gyötrelmekkel teli éjszaka után remélem, hogy ma már jól fogok aludni. Gyenge voltam és kimerült. Lehet, hogy a néhány Szellemekkel suttogó epizód teszi, de misztikus álmaim voltak. Egészen furák. Például magamon kívül tudtam lépni és láttam a fájdalmamat. Kissé tehetetlennek éreztem magam. Ezek után pedig valami furcsa papos dolog következett. Ennek nem igazán tudok értelmet adni, sőt még jól átadni sem. Egyszerűen bizarr és nagyon furcsa álmok voltak.

Ami a gyógyszereket és az orvosokat illeti, nem élek velük. Főleg, mert egy enyhe hőemelkedéses influenzajellegű tüneteket produkáló betegnek a sok pihenésen és a folyadékon kívül a háziorvos sem tud mit mondani. megint furcsa de az AIDS-re gondoltam. Vajon milyen érzés lehet? De ezt a gondolatot itt el is vágom. Igyekszem amíg lehet, kerülni a különböző medicinákat. Tömöm magamba a gyümölcsöt, a sok folyadékot és masszívan nyomom az ágyat, ahogyan ő is nyom engem, Az összes testrészem sajog. Egy csodaporral megpróbálkoztam, apának és  bátyámnak segíteni szokott megfázás esetén. Nos, az ACC200 után a Neo Citran is a tiltott gyógyszerek listájára került. Szinte az összes mellékhatást produkálom. A "ritkán előfordulókat" is.

Ma már elsétáltam a mamáékhoz, hogy vérnyomást mérjen. 147/84 90-es pulzus. A mama szerint ez kicsit magas. Alig tudok magamról. Most inkább visszabújok az ágyba, mielőtt zagyvaságokat írnék. Remélem holnapra már jobban leszek.


Jaj! Még annyi, hogy hiszek abban, hogy a betegségek okkal történnek. sokan humbuknak vagy ezoterikus hülyeségnek tartják, a pszichoszomatika tudománya ezzel foglalkozik. A testünk jeleket küld számunkra, ha dolgaink egészen rossz irányba tartanak. A helyzetértékelés még hátra van, a jelzést megértettem.

Címkék: beteg

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egymelegsrac.blog.hu/api/trackback/id/tr675092155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aubin · http://fordulavilag.blog.hu 2013.02.19. 16:47:12

A testünk nagyon rejtélyes dolog, főleg, hogy a lelkünk is benne lakik. Ami belül zajlik, az előbb-utóbb kívül is megjelenik valahogyan. Az ép testben ép lélek mondás igaz lehet, de vajon gondolt már valaki arra, hogy az ép lélekkel ép testet, egészséget idézhetünk elő. Hmm, hmm.
Na, tessék, egy újabb agymenés...

Gyógyulgassál. :)

zold.fulu 2013.02.19. 17:23:13

@Aubin: igaz, igaz ezzel csak egyetérteni tudok! Az "agymenésedről" meg annyit, hogy igenis létező jelenség. Gondoljunk csak azokra akik meditálva igyekeznek saját lelki, nem mellesleg testi egészségükért tenni

zold.fulu 2013.02.19. 17:35:54

Egyébként holnap mehetek laborra és szemészete is a hypertonia miatt. Lévén, hogy lehet infekciós eredetű is ennek ellenére "megkezdjük a protokoll eljárást". Majd jól kivizsgálnak és megállapítják, hogy egyszeri eset avagy sem :S Ezért pl gyógyszert sem kaptam és fogalmam sincs hogy megyek én így éhgyomorral vérvétele és szemészetre, ami fél nap :S ajj

Aubin · http://fordulavilag.blog.hu 2013.02.19. 19:35:20

@zold.fulu: A meditálásról nekem is van egy elméletem, és bizony hasznos dolognak tartom. Lehet, hogy nem egészen úgy gondolkodom róla, mint ahogy sokan elképzelik, de az is lehet, hogy igen. :P

Nekem is van egy kis hypertoniám, de valószínűleg az állandó pörgés miatt, és sokszor akkor jön elő (pl. ma), amikor éppen semmi vészesen sürgős tennivalóm nincsen. :S
Az éhgyomros napok sosem jók, én ugyan nem orvosi vizsgálat kapcsán tapasztaltam, hanem pusztán egyetemistaként, amikor szerdán este már hiába nyitogattam a hűtőt és a pénztárcámat... :)

Fel a fejjel, túl leszel ezen is, és minden rendbe fog jönni! Gondolok rád holnap, és bízom benne, hogy csak egyszeri esetről van szó.

Jó légy!

zold.fulu 2013.02.19. 20:01:05

@_illúzió_: Nem rajtam múlik! (tényleg nem?)

@Aubin: Látod, én is elég pörgős vagyok, de még a fejem se szokott fájni, mindig jó volt a vérnyomásom :S Én is remélem, hogy ez egyszeri kilengés. :)

Aubin · http://fordulavilag.blog.hu 2013.02.19. 20:35:02

@zold.fulu: Biztosan. :) Hogy rajtad múlik-e a gyógyulás... talán részben igen. De ez kicsit messzire vezetne. :)

defalla 2013.02.19. 20:38:18

A vérnyomás sem mindig játék - én cca. 15-20 éve küzdök vele. Mikor már nem jártam oskolába, eljött a rendszeres evés ideje - s egy év alatt magamra kaptam + 25 kilót. Vagy tíz évig nem jelentkezett gond, de aztán igen. A vége jelenleg az, hogy nap, mint nap szedek egy szem vérnyomáscsökkentőt ( a legkisebb dózist). Olyankor kihagyom, ha "agyradírra" van kilátás. Nos, doki ismerős aszondja, akkor is szedjem be, elvégre "ártani nem használ" ;)
naszóval, a lényeg az, hogy kifordíttatja magát az ember fia, s talán kiderül mitől is van.
Rajtad nem segít, de éppen készülődök egy túrát végigcsinálni a rendelőintézetben - leginkább türelem kell hozzá.
Az evésről pedig csak azt tudom mondani, hogy én olyan vagyok, mint a púpos teve: ha naponta 5x jóllakatnak is kibírom, meg ha háromnaponta adnak egy szalmakosarat, akkor is :D

Fabien (törölt) 2013.02.19. 22:23:22

@Aubin: Biztos csokiba mártott kávészemeket ettél, attól emelkedett meg a vérnyomásod :P

@zold.fulu: A NeoCitrant felejtsd el, paracetamol, többet árt, mint használ. Én az Aspirin Plus C-re esküszöm (2×1 naponta), de a jó öreg Kalmopyrin is bevált - generációk óta! :)

Tessék rendbe jönni! :D

(Az AIDS-nek influenzaszerű tünetei vannak, de legtöbbször magas lázzal jár. Szóval nyugi.)

zold.fulu 2013.02.20. 12:40:11

@Fabien: Nos, ahogyan az egykori némettanárom mondogatta: "Csak a Bayer Aspirin!" :) A Kalmopyrint a mama ajánlotta, de az erős készítmény hírében áll. Igazából lehet, hogy a mostani állapotom csak annak a szemét gyógyszernek a mellékhatása, bár minden vasárnap kezdődött, ezért kétlem.

Ami a mai napot illeti, minden rendben volt, szemnyomásom magas, 1 hét múlva kontroll. Megmaradok, de ezt orvos még nem erősítette meg! :D

Raven_blogol 2013.02.20. 19:04:16

Jobbulást mihamarább!

KisPoczok · http://kispoczok.blog.hu/ 2013.02.22. 21:52:25

Remélem mára már meggyógyultál! Ha mégsem, akkor két vereshagymát kell a hóna alá szorítani, maj' kilenc macska szőrit kell pipadohánnyal elkeverve színi. Az indul a bakterház c. filmben ez a kombináció rendbe hozta a bakter urat! :) Igaz, ehhez még kapott egy jó tanácsot is, ami rögtön proaktívvá tette:
"Gyógyujjon meg, mer' különben kénytelen leszek jól hasba rúgni kendet! Ha én azt mondom: Lázár kelj fel!, akkor attól még a halott is feltámad!"

Vagy valami ilyesmi!

Szóval, ha nem akarod, hogy 9 macskát betámadjak egy trimmelővel, hogy gyógyszert vigyek, akkor szedd össze magad! Gyógyulgass!

zold.fulu 2013.02.23. 10:13:41

@KisPoczok: Honnan jön ez a sok hülyeség? Te jó ég... :D

Azt hiszem annyira már jól vagyok, hogy a részletezett gyógykezelést visszautasítsam. :D De tudnod kell, hogy a Nevetés mindenre jó gyógyszer :-)
süti beállítások módosítása