Mit olvasok?

Hétköznapok a gondok, gondolatok és a boldogság háromszögében. Egy sokáig rejtőzködő, de most önmagát felismerő meleg srác érzései és gondolatai, végre őszintén a világról, önismeretről, a hétköznapokról és a melegségről. Utazás egy más világba, amit nem lehet megnevezni. Röviden és tömören: egy meleg fiú blogja.

Biztos vagy benne?

A blog, sok minden más mellett, nyíltan foglalkozik a szexualitással is.
Az ilyen jellegű bejegyzések olvasása 18 éven felülieknek ajánlott!

Újra olvasok

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Újra keresek

18+ (5) advent (1) aggodalom (1) ágy (1) aids (2) ajánlás (2) ajánló (1) álom (1) asszociáció (2) barátság (10) belváros (3) beszéd (1) beteg (3) BKK (1) BKV (1) blog (10) Budapest (7) budapest (1) búék (1) cél (1) célok (1) coming out (8) család (3) csend (1) csók (1) Dandár (1) egészség (4) egyetem (11) élet (8) elfogadás (1) elkőteleződés (4) élmény (10) elmúlás (1) előbújás (5) előítélet (2) ember (1) emberek (5) emlék (1) emlékek (5) én (10) eredmények (1) erőszak (1) érték (6) érzelmek (2) érzések (11) este (2) évforduló (1) Fabien (4) feladat (2) felhívás (1) film (1) fiú (4) fiúk (2) fiúk a klubból (1) fürdő (5) futár (1) gondolatok (23) gyász (3) hangulat (1) haza (2) házasság (1) hétköznap (14) hétvége (1) hideg (1) hír (3) hogyan tovább (1) homoszexualitás (6) húsvét (1) idézet (1) írás (2) iskola (11) játék (1) jövő (5) kaland (1) kamasz (1) karácsony (2) karkötő (1) kávézó (1) kérdés (9) kihívás (1) kikapcsolódás (2) Király (1) kirekesztés (1) kívánság (2) kommunikáció (1) könyv (1) környezetvédelem (4) környzet (4) közlekedés (1) kritika (1) krónika (1) kultúra (1) lány (1) magnum (1) márai (5) meghívás (2) megismerés (10) megszokás (1) megújulás (8) meleg (33) móka és kacagás (3) most (6) múlt (1) nehézség (4) nemzet (1) népzene (1) nyár (5) nyaralás (1) nyugalom (1) ő (1) oktatás (1) önismeret (15) önkifejezés (13) ősz (1) ötórai tea (1) otthon (2) párkapcsolat (12) pihenés (3) politika (1) pozitív (2) pride (3) probléma (3) qaf (1) relax (5) Rudas (1) rutin (2) séta (1) sorozat (1) srác (1) story (1) strand (1) szabadidő (5) szabadság (5) szauna (1) szavak (2) Széchenyi (1) szépség (1) szerelem (11) szeretet (4) szex (10) szexualitás (2) szilveszter (1) szimbólum (1) szórakozóhely (1) szünet (1) szüzesség (1) tabu (4) tanács (2) tánc (1) tanítás (2) tanulás (5) társaság (2) tavasz (4) tél (1) telefon (1) terv (4) tolerancia (1) történet (7) Trianon (1) újév (1) ünnep (8) út (1) vágy (11) várakozás (1) vége (1) vélemény (11) vendégség (1) vers (5) világnap (2) vita (1) vívódás (1) víz (1) zene (12)

Kukacok ellen

Creative Commons Licenc

Ez itt egy szám

Mosolyogj! :)

PS6832.jpg

A tegnapi szomorkásabb este és 3-4 óra alvás után ma egy hihetetlen napon vagyok túl. Egyszerűen kerek volt így.

Először is elkészült az új bankkártyám, így lezárhatom a kalandomat az OTP-vel. Számít kit választok. Ti kinél bankoltok? ;-) Mint kiderült, hiba csúszott a rendszerbe, ezért nem kaptam meg, több mint egy hónapja igényelt kártyámat. Türelmem elfogyott, beslattyogtam, kiderült, hogy ott őrizgetik nekem. Vajon értesítettek volna, ah én tovább várok?

Aztán nyakamba vettem a várost, hogy beszerezzek ezt-azt. Például egy málnás síkosítót. Tök jó illata van. Színben pedig illeni fog a játékomhoz. Ma este ki is próbálom. :P Már kínosan sem érzem magam, ha az óvszeres polc előtt kell megállnom, így ez a dolog egészen lázba hozott, úgyhogy bevásároltam. Mint mondtam, ez egy pozitív nap volt, így optimista vagyok. Így most csak arra tudok gondolni, hogy ha már felszerelkeztem, akkor előbb utóbb betoppan valaki, vagy betoppanok valahová. Konkrét tervem nincs, de középtávon talán változhatnak is a dolgok. Az optimizmus most ezt mondatja velem.

Akartam venni néhány alsót is, erről viszont lebeszéltem magam. Nem vagyok teljesen képben a financiális ügyeimet tekintve. Az említett bankváltás miatt és egyéb kintlévőségek most szűkre szabják a határaimat. De azért egy fél órát gondolkoztam felette. Végül nem vásároltam. Egy ismerősöm egyszer azt mondta, a buzik válltáskát hordanak. Ma hátizsák volt a hátamon és tényleg úgy éreztem, nem vagyok buzi. Mondhatom, ez szörnyű érzés volt. Tényleg. Szeretem érezni és tudni, hogy ki vagyok. Sokkal határozottabb és magabiztosabb vagyok olyankor. Éppen ezért arra gondoltam, hogy... (és ez a kérdés rázza most a villamost) ... kellene nekem egy szivárványos karkötő. Tudjátok, az a fajta, amit barátságkarkötőnek is hívnak és kézzel készül. Így néz ki. Lehet ilyet kapni valahol? Akinek infója van róla, ne hallgassa el előlem, feltétlen hagyjon üzenetet valamilyen formában. Esetleg el tudom fogadni, ha valaki meg lep vele. Egy nagy-nagy köszönettel tudom megfizetni a fáradozását. :-)

Már érzem, hogy csapongok, ezért még néhány általános megjegyzés, ami a nap fényét emelte. Például tök jó dolog, hogy a város teli van irtó helyes fiúkkal. Öröm így az utcára lépni. :-) Még az sem bosszantott, hogy egy percre csukom csak be a szemem, és megállókat neveznek át, villamosvonalakat szakítanak ketté. Nem tudtam, hogy imádott 61-es vonalamon megszűnt létezni a Karolina út megálló és galád módon Alsó-hegy utcává keresztelték. Most frissíthetem a rendszeremet. Pedig milyen jól rímelt a BAH csomópont, Budaörsi út, Karolnia út, Villányi út hármasa, azaz négyese.

Ami kevésbé pozitív vagy optimista, sőt kifejezetten dühítő, arról bizonyára olvastatok már. Annyira felbosszantott, hogy elmennék arra a vasárnapi piknikre, csak ott lesz egykori osztálytársam is, aki egy barom joghallgató és LMBT-támogató. Vele nem szeretnék összefutni. Ez személyes kérdés, ezért mindenkit arra kérek és bátorítok, hogy menjen el a vasárnapi megmozdulásra. Részletek itt.

Ennyi volt a mese mára. Akármennyire éreztem ma jól magam, estére szétestem. Amikor visszaolvasom majd ezt a bejegyzést, látni is fogom mennyire. :D

Címkék: most hétköznap

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://egymelegsrac.blog.hu/api/trackback/id/tr525463086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

defalla 2013.08.16. 06:45:08

Akkor kezdem a végén: ha vasárnap nem lenne jelenésem egy koncerten, akkor sem tudnék elmenni, financiális okok miatt. A dühítő, jó kifejezés a történtekre, s ismét egy ok, amiért "élhetetlen"-nek gondolom a mai magyarországot. A sok kis apró bosszúság, amivel a mindennapokat keseríti a mindenkori hatalom... S én még csak nem is a rend őreit hibáztatom, hanem a főnökeiket, a belügyminisztert, aki úgy néz ki, mint a "rókaképű bátya"...
Az átnevezésekről pedig hogy-hogy nem, az jut az eszembe, hogy az önkormányzat(ok)nál jó fekvése lehet, az utcanévtáblakészítő cégnek :/
A karkötő nagyon jól néz ki! Ha viszont barátság-karkötő, akkor bizony el kell készíteni/készíttetni! Barátságot nem veszünk pénzen :P
Málnás síkosító... hmm... rossz az, aki rosszra gondol, de nekem rögtön ez jutott az eszembe: "málnaízű végbélkúp" (én kérek elnézést)
Hogy kinél bankolok? Senkinél. Tak.szöv.tag vagyok ;)

sefi79 2013.08.16. 09:29:00

Jó ez a karkötő. Nem is tudtam, hogy barátság-karkötőnek hívják. :)
Mókás hogy már mindent ízesítenek, hogy kelendőbb legyen. A gyógyszereket, az óvszert, a síkosítót és Rion oldalán a minap olvastam, hogy már a masszázsolajat is.
Hogy kinél bankolok? Hát Ödönnél :)

zold.fulu 2013.08.16. 14:35:43

@sefi79: Tényleg, bár nem feláras, ez lehetne gyanús is. :D Itt sem az íz, hanem a kellemes málna illat a lényeg. Ki az, aki ilyeneket kóstolgat...

A gyógyszer még oké. Nekem is volt egy kedvenc köptetőm úgy 15 éve. Ha tehettem volna, csak úgy eszegettem volna. :P

@defalla: Útbe esik jövet-menet. ;-)

Az asszociációd nagyon jól mutatja, mennyire abszurd dolog egy síkosítót ízesíteni. Meg bármi olyat, ami nem a kulináris élvezeteket fokozza.
Amint megérkezik a megrendelt kézügyességem, neki is kezdek elkészíteni. Addig is, igyekszem valahogyan beszerezni, mert elég reménytelennek tűnik ez a várakozás. :D

defalla 2013.08.16. 16:50:25

@zold.fulu:
Érdekelne a cím, ahol kézügyességet lehet rendelni... Az én kézügyességem kimerül abban, hogy bal kézzel olyan szépen tudok írni, mint jobb kézzel rajzolni... (jobbkezes vagyok XD)

Útba esett jövet-menet, mert míg st.endrén dolgoztam, az ottani fiókkal voltam együttműködő - jelenleg (közúton 166km) elég messze vagyok tőlük, de nem váltok. Elégedett vagyok, kétévente meg elmegyek átvenni az aktuális kártyámat ;)

zold.fulu 2013.08.16. 17:08:04

@defalla:

Több helyen is lehet reklamálni. A tervezőmérnők elérhetőségei:

Isten
Szt. Péter főtitkár
Mennyország

Ennyiből a postás tudni fogja. Célszerű a legközelebbi templomban közvetlen, ajánlva feladni.

A kézügyesség hiánya miatt érdemes lehet panasszal élni a kivitelezőnél is. Lehet tudják pótolni. :-)

Mégis inkább egy tanfolyamot javasolnék. :D Egy rajz óra csodákra képes. Ki hitte volna el, hogy valaha voltam rajztáborban? :P Még iskolás koromban. Szeretek ügyeskedni, de ezzel úgy vagyok, mint a tánccal és az énekkel. Attól hogy szeretek, még nem tudok. :P

zold.fulu 2013.08.16. 17:08:38

@defalla: és nehogy Szent Endrének címezd, mert a végén a takarék kapja meg! :D

defalla 2013.08.16. 18:47:13

@zold.fulu: Nem kötözködök, megelégszem istennel - na de, melyikkel?!

zold.fulu 2013.08.16. 19:13:23

@defalla: Ebből nem lehet vita vagy félreértés. Mindenki a sajátjához címezze!

defalla 2013.08.16. 19:57:08

@zold.fulu: Jól van, kóstolgatás befejezve ;)

zold.fulu 2013.08.16. 20:16:29

@defalla: Tessék vigyázni, a fagyi visszanyal. :P

defalla 2013.08.16. 20:26:54

@zold.fulu: Nem vagyok (annyira) ijedős...

zold.fulu 2013.08.16. 20:51:08

@defalla: Akkor bizonyára tiszta a lelkiismereted. :-)

Fabien (törölt) 2013.08.16. 21:05:21

Én tudok ilyen karkötőt csomózni neked! Az elsőt, amit készítettem, Jacob Queer-nek adtam ajándékba, az volt a prototípus (fabienautre.blogspot.hu/2012/08/talalkoztunk-jacobbal.html). A hozzá való színes fonalak is itt állnak a szekrényben. A csuklód kerületét kéne csak megírnod! :)
süti beállítások módosítása